۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۶۰۱۵۸۸
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس خبر داد؛

ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکلات خسارت دیدگان در حادثه سیل شیراز

ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکلات خسارت دیدگان در حادثه سیل شیراز
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکلات خسارت دیدگان و صاحبان خودرو در حادثه سیل شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در گفت‌وگویی از تشکیل جلسه با مدیران کانون کارشناسان رسمی دادگستری و مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه برای رسیدگی به مشکلات خسارت دیدگان در حادثه سیل شیراز خبر داد.

وی گفت: در حادثه سیل شیراز به ۲۱۰ خودرو خسارت وارد شده که مقرر شد کارشناسان میزان خسارت تک تک خودرو‌ها را ارزیابی و تا ۲۴ ساعت آینده به دادستانی اعلام کنند تا دستور آزادی خودرو‌ها صادر شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس افزود: قرار کارشناسی برای بررسی زوایا و مقصران احتمالی این حادثه صادر شده و بازپرس و دو تن از معاونین دادستانی با حضور در صحنه در حال مستندسازی و صورتجلسه ابعاد حادثه سیل هستند.

صالحی بیان کرد: هر اقدامی که انجام می‌شود به صورت معاضدتی است و هیچ مبلغی نباید از افرادی که بستگان خود را از دست داده‌اند یا دچار خسارت شده‌اند دریافت شود.

وی با بیان اینکه حادثه سیل شیراز خارج از نوبت و به صورت ویژه در حال پیگیری در دستگاه قضایی است گفت: امید است بتوانیم با سرعت بخشیدن به اقدمات تا حدودی از آلام مردم خسارت دیده در سیل کاسته شود.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات