۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۶۰۱۶۱۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

رونق تولید در حفظ استقلال اقتصادی ضروری است

رونق تولید در حفظ استقلال اقتصادی ضروری است
نماینده ولی فقیه در لرستان بر اهمیت و ضرورت توجه به رونق تولید تأکید کرد و گفت: این مهم در حفظ استقلال اقتصادی کشور ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان رونق تولید بیان داشت: انتخاب شعار سال از سوی رهبری چراغ راه مدیران و مسؤولان است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی عنوان کرد: انتخاب شعار سال با درایت و تدبیر رهبری و براساس نیاز اصلی کشور و سوق دادن امکانات و مدیریت به این سمت نام گذاری شد.

وی با اشاره به اهمیت توجه و به شعار سال، اولویت کشور را معیشت و اقتصاد عنوان کرد و افزود: رونق تولید امری مهم در راستای ایجاد اشتغال، مبارزه با بیکاری، حفظ استقلال اقتصادی، بی اثرسازی تحریم اقتصادی دشمن است.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: در سایه رونق تولید باید در راستای پیشرفت کشور و بهبود معیشت مردم گام برداشت و روحیه امید در جامعه را تقویت بخشید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با راه اندازی کارخانجات تعطیل باید در تولید رونق ایجاد کرد و با این امر زمینه اشتغال و بهره مندی از توانمندی نیروهای جوان فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان داشت: امید است در سال 98 با استفاده از همه ظرفیت ها و توانمندی ها در زمینه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش شود و شاهد شکوفایی اقتصادی در جامعه باشیم./9451/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات