۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۶۰۱۶۲۹
آیت الله طبرسی:

روند امدادرسانی به خسارت دیدگان سیل با جدیت دنبال شود

روند امدادرسانی به خسارت دیدگان سیل با جدیت دنبال شود
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: روند امدادرسانی به خسارت دیدگان سیل در شهر‌های استان باید با جدیت بیشتری ادامه پیدا کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار اعضای ستاد نماز جمعه مرکز استان، نماز جمعه را یکی از ارکان مهم و اثرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: نماز جمعه به عنوان یکی از رویش‌های مهم انقلاب اسلامی نقش مهمی در تحکیم وحدت و همبستگی مردم در چهار دهه اخیر داشته است.
 
وی با بیان این که مردم مؤمن و انقلابی کشورمان هر هفته با شرکت در صفوف به هم پیوسته نماز جمعه همبستگی خود را به دنیا نشان می‌دهند، افزود: نماز جمعه یکی از بهترین و اثرگذار‌ترین تریبون‌های انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر بوده است.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمن همواره از نقش اثرگذار نماز جمعه در جامعه اسلامی بسیار هراسان است، خاطرنشان کرد: ائمه جمعه هر هفته با روشنگری و آگاهی دادن به جامعه بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت بسترسازی به منظور حضور بیشتر نسل جوان در صفوف نماز جمعه تأکید کرد و گفت: حضور نسل جوان در بخش‌های مختلف ستاد نماز جمعه یک ظرفیت ارزشمندی است که باید از آن بیشتر بهره گرفته شود.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که بیانیه گام دوم انقلاب یک فرصت ارزشمندی برای حضور نسل جوان در عرصه‌های مدیریتی مختلف کشور است، بیان داشت: باید بستر‌های لازم به منظور حضور بیشتر نسل جوان در عرصه‌های مدیریتی کشور فراهم شود.
 
آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه سیل اخیر در استان‌های شمالی اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه این حادثه خسارت‌های جدی به زیرساخت‌های استان وارد کرده است، گفت: امیدواریم دولت در جبران این خسارت‌های وارده از همه ظرفیت‌ها بهره گیرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که خوشبختانه در طی روز‌های اخیر یک همدلی خوبی میان مردم و دستگاه‌های اجرایی در کمک رسانی به سیل زدگان وجود داشت، بیان داشت: روند امداد رسانی به خسارت دیدگان سیل در شهر‌های استان باید با جدیت بیشتری ادامه پیدا کند.
 
امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت بررسی دقیق علل و عوامل سیل در استان تأکید کرد و گفت: باید به گونه مدیریت و برنامه ریزی شود تا از این پس شاهد بروز چنین حوادث تلخی در استان‌های شمالی نباشیم./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
احمدعلی
Iran, Islamic Republic of
۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
حضور مسولان مختلف برای دلگرمی خوب است ولی بهتر است به جای حضور ، خوب مدیریت کنند. حضور مسولان بلند پایه فقط برای مردم و مسئولان محلی ایجاد زحمت می کند اون هم در شرایطی که مسولان محلی کارهای مهمی دارند. همه چیز از طریق تماس تصویری قابل مشاهده است .
1
0
سمیرا از تهران
Iran, Islamic Republic of
۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
دیدار سرزده مسوولان عالی کشوری از روند امدادرسانی التیامی به آلام دردمندان این حادثه است.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
سپاه بسیج ارتش نیروی انتظامی و نیرهای مردمی همه از اول اتفاقات در سر کارند خدا خیر این دنیا و آن دنیا بهشان بدهد ولی بعضی ها که مسول اند در این گونه مسائل کی می آیند
1
0
طبایی
Iran, Islamic Republic of
۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
همه به اندازه توان و امکانات شان تلاش می کنند. درست نیست چون با تفکرات سیاسی دولت موافق نیستید همه زحمات و پرسنل زحمتکش دولت را نادیده بگیرید! معلوم است که امکانات و نفرات نیروهای مسلح خیلی بیشتر از هلال احمر و مدیریت بحران است. البته باید از نیروهای مسلح هم تقدیر کرد.
1
0