۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۶۰۱۶۵۳
حجت الاسلام نظری با تکذیب شایعات:

حال عمومی آیت الله نظری خادم الشریعه رو به بهبودی است

حال عمومی آیت الله نظری خادم الشریعه رو به بهبودی است
حجت الاسلام نظری خادم الشریعه با تکذیب اخبار منتشر شده از سوی برخی کانال‌های تلگرامی، گفت: حال عمومی آیت الله نظری خادم الشریعه مساعد و رو به بهبودی است.
حجت الاسلام محمود نظری خادم الشریعه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تکذیب اخبار منتشر شده از سوی برخی کانال‌های تلگرامی گفت: حال عمومی آیت الله نظری خادم الشریعه خوب و رو به بهبودی است.
 
وی با بیان این که والد بزگوار از سه روز گذشته به بخش منتقل شده اند، افزود: در حال حاضر وضعیت عمومی ایشان مساعد و تحت کنترل است.
 
حجت الاسلام نظری خادم الشریعه با تأکید براین که آیت الله نظری خادم الشریعه به دلیل کسالت و به دستور تیم پزشکی چند روزی در بخش مراقبت‌های ویژه بودند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه از سه روز گذشته و به صلاحدید تیم پزشکی ایشان به بخش منتقل شده و شرایط پایداری دارند.
 
وی با بیان این که با دعای خیر مؤمنان ان شاءالله به زودی شاهد ترخیص آیت الله نظری خادم الشریعه از بیمارستان خواهیم بود، بیان داشت: در حال حاضر وضعیت عمومی و جسمانی ایشان خوب است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.
 
حجت الاسلام نظری خادم الشریعه با تأکید بر این که مردم به شایعات مطرح شده در فضای مجازی به هیچ عنوان توجه نکنند، خاطرنشان کرد: تنها مرجع مورد تأیید اخبار مربوط به این عالم مردمی دفتر ایشان است.
 
وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که رسانه‌های مجازی از انتشار اخبار کذب و بدون منبع در این خصوص به شدت پرهیز کنند، بیان داشت: در صورت مشاهده چنین اخبار کذبی که موجب نگرانی مؤمنان می‌شود از طریق قانونی این مسأله را پیگیری خواهیم کرد./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات