۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۶۰۱۶۶۲
عزیزی خبر داد؛

برگزاری طرح تبلیغی عیدانه در حوزه علمیه خواهران لرستان

برگزاری طرح تبلیغی عیدانه در حوزه علمیه خواهران لرستان
معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان از اجرای طرح تبلیغی و فرهنگی عیدانه خبر داد و گفت: این طرح با هدف ارائه شیوه های همسرداری در جمع بانوان برگزار می شود.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طرح تبلیغی عیدانه با موضوع(زندگی به توان خدا) از سوی حوزه علمیه خواهران در حال اجرا است.

وی عنوان داشت: این طرح تبلیغی در مباحث آموزشی مختصر و مفید به صورت آفلاین و با ارائه نکات کلیدی و فنون اصلی همسرداری و در قالب مباحث تخصصی قابل ارائه است.

عزیزی با بیان اینکه طرح تبلیغی عیدانه از یک فروردین ماه آغاز شده است، افزود: این طرح فرهنگی تبلیغی تا 14 فروردین ادامه دارد و خواهران مبلغ و طلبه در اجرای این طرح فعالیتی چشمگیر دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در اجرای طرح فرهنگی تبلیغی عیدانه که ویژه بانوان برگزار می شود، مخاطب با شیوه همسرداری و فراگرفتن مهارت های زندگی به صورت کوتاه آشنا می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان داشت: در اجرای طرح تبلیغی عیدانه از توانایی اساتید مجرب حوزه و دانشگاه بهره مند می شویم.

وی به اهمیت و نقش بانوان در کانون خانواده و تربیت فرزند اشاره کرد و اظهار داشت: دوره های آموزشی همسرداری و فرزند پروری در هر زمانی امری ضروری برای اطلاع بخشی و کمک به تحکیم بخشی کانون خانواده ها است.

عزیزی یادآور شد: خواهران مبلغ و طلبه همواره در طول سال و در فرصت های تبلیغی که در اختیار دارند به مباحث همسرداری و ارائه آموزش های لازم در جمع بانوان می پردازند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات