۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۶۰۱۶۸۰
استاد حوزه علمیه:

دولت به فضا‌های تولیدی کوچک در شهر‌ها و روستا‌ها اهمیت دهد

دولت به فضا‌های تولیدی کوچک در شهر‌ها و روستا‌ها اهمیت دهد
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با بیان این که دولت به تولیدات داخلی اهمیت دهد، گفت: رونق تولید از سوی مسؤولان نباید به حرف زدن خلاصه شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان امروز ظهر در مسجد امام زمان (عج) این شهر با اشاره به شعار سال رونق تولید، گفت: رونق تولید سبب می‌شود که بیکاری در جامعه از بین ببرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به این که رونق بازار زمانی به وجود می‌آید که مسؤولان به تولید اهمیت دهند، ابراز داشت: شعار رونق تولید از سوی رهبر انقلاب راه حل نجات از مشکلات اقتصادی است که کشور بتواند مشکلات اقتصادی همچون بیکاری و تورم را از کشور دور کند.
 
استاد حوزه علمیه کرمان اظهار کرد: حل ازدواج جوانان، بیکاری، کاهش تورم و کم شدن طلاق در جامعه یکی دیگر از فواید شعار سال از سوی رهبر انقلاب است.
 
وی با توجه به این که کشور ایران ظرفیت‌های فراوانی را دارد، بیان داشت: کشور ایران سرمایه‌های زیادی همچون معدن دارد که مسؤولان با اهمیت دادن به تولید در کشور می‌توانند از جهت اقتصادی مستقل از دیگر کشور‌ها باشند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی خاطرنشان کرد: دولت به فضا‌های تولیدی کوچک در شهر‌ها و روستا‌ها اهیمت دهد تا تولید در کشور افزایش پیدا کند.
 
وی اظهار داشت: کشف استعداد‌های جوانان یکی دیگر از اسبابی بوده که می‌تواند رونق تولید را در کشور افزایش داد، زیرا جوانان مهم‌ترین افراد در کشور بودند که می‌تواند به پیشرفت کشور کمک کنند.
 
استاد درس خارج کرمان با توجه به این که راه‌های افزایش تولید در کشور را مسؤولان پیدا کنند و به آن اهمیت دهند، بیان داشت: ظرفیت کسب و کار با رونق تولید در کشور به دست می‌آید و اهمیت دادن به تولیدات کوچک یکی از راه‌های افزایش تولید در کشور محسوب می‌شود.
 
وی در پایان با بیان این که اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی است، گفت: رونق تولید و اقتصاد مقاومتی از سوی مسؤولان نباید به حرف زدن خلاصه شود./۹۷۰۷/پ210/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات