۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۷
کد خبر: ۶۰۱۶۸۲
استاد مجمع قاریان استان کرمان:

توجه به تولید داخلی سبب رشد کشور می شود

توجه به تولید داخلی سبب رشد کشور می شود
حجت الاسلام ایرانمنش با اشاره به رونق تولید از سوی مسؤولان و مردم، گفت: کشور زمانی رشد می‌کند که مسؤولان به تولیدات داخلی اهمیت دهند و از نگاه به خارج دوری کنند.
حجت الاسلام مجتبی ایرانمنش استاد مجمع قاریان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با رونق تولید، گفت: رونق تولید در کشور سبب می‌شود که کشوری پیشرفته داشته باشیم.
 
وی افزود: پشرفت علم در کشور با رونق تولید درست می‌شود و کشور زمانی رشد می‌کند که مسؤولان به تولیدات داخلی اهمیت دهند و از نگاه به خارج از کشور دوری کنند.
 
حجت الاسلام ایرانمنش با بیان این که نگاه به بیرون از کشور خیانت به جوانان محسوب می‌شود، بیان داشت: مردم در خرید‌های خود از تولیدات داخلی حمایت کنند، زیرا همه مردم و مسؤولان در کشور وظیفه دارند که از تولیدات داخلی حمایت کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب با شعار رونق تولید به مردم بیان می‌کنند آن چه که امروزه نجات دهنده از مشکلات اقتصادی است، حمایت از کالای ایرانی بوده و افرادی که به کالا‌های خارجی اهمیت می‌دهند، به کشور خود خیانت می‌کنند.
 
استاد مجمع قاریان استان کرمان با توجه به این که مردم باید تمام سعی و تلاش خود را انجام دهند تا از تولیدات داخلی حمایت کنند، تصریح کرد: همبستگی سران سه قوه یکی دیگر از راه حل‌های اجرا کردن اقتصاد مقاومتی است.
 
حجت الاسلام ایرانمنش با اشاره به این که کشور آمریکا دشمن اصلی ایران محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده ایران تمام هدف خود را بکار بسته اند که اقتصاد ایران را از بین ببرند.
 
وی ابراز داشت: رسیدن به قله‌های پیشرفت، با حمایت از تولید داخلی اجرا شدنی است، زیرا کشور زمانی در جهان پیشرفت می‌کند و به قله‌های بالا می‌رسد که مردم و مسؤولان به کالا‌های ایرانی اهمیت دهند.
 
استاد حوزه علمیه در پایان با اشاره به افرادی که تفکرات غربی دارند، بیان کرد: اهمیت دادن به کالا‌های خارجی به زیان کشور بوده و افرادی که در خرید‌های خود به کالا‌های ایرانی توجه ندارند، نمی‌توانند خود را ایرانی بدانند./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات