۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹
کد خبر: ۶۰۱۶۸۷
نماینده مجلس:

رمز بقای انقلاب اسلامی عمل به بیانیه گام دوم است

رمز بقای انقلاب اسلامی عمل به بیانیه گام دوم است
حجت الاسلام عبادی گفت: عمل کردن به بیانیه گام دوم انقلاب رمز و راز بقای انقلاب و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته در بحث آبخیزداری اتفاقات بسیار خوبی رخ داد و با پیگیری نمایندگان مجلس در استان و با اجازه مقام معظم رهبری مبلغ 150 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی در راستای نهضت آبخیزداری برداشت شد.

وی با بیان اینکه پروژه آبخیزداری در تمام شهرستان‌های استان اجرا شده است، گفت: یکی از بزرگترین این پروژه‌ها نیز سد بزرگ در روستای بین‌آباد اجرا شده که تاکنون 30 درصد آن آب شده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: بحث آبخیزداری یکی از مشکلات استان بوده که در بودجه سال‌های 97 و 98 اعتبار برای آبخیزداری گذاشته شده است.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: در سال گذشته مشکلات اقتصادی بسیاری در کشور ایجاد شد و مردم تحت فشار اقتصادی قرار گرفتند که بخشی از افزایش قیمت‌ها به دلیل تحریم‌ها و برخی از آن نیز به دلیل بی تدبیری دولت بوده است.

وی ادامه داد: رییس سابق بانک مرکزی به هیچکدام از حرف‌های نمایندگان مجلس عمل نکرد و مردم با فشار اقتصادی روبرو شدند که بسیاری از مشکلات اقتصادی به دلیل بی تدبیری رئیس سابق بانک مرکزی است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه مردم مشکل اقتصادی داشتند اما در راهپیمایی 22 بهمن با حضور در صحنه تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی در سال گذشته مدنظر قرار گرفت، اظهار کرد: امیدواریم این مبارزه با مفاسد اقتصادی همچنان ادامه داشته باشد و کسانی که مفسد اقتصادی هستند باید محاکمه شوند.

وی افزود: کسانی در صندوق ذخیره فرهنگیان اختلاس کردند و سپس محاکمه شدند که این محاکمه مفسدان اقتصادی حاصل تحقیق و تفحص جمعی از نمایندگان مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان بود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: در بهمن ماه سال گذشته رهبر معظم انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را مطرح کردند که عمل کردن به این بیانیه رمز و راز بقای انقلاب و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه سال گذشته CFT در مجلس تصویب شد، گفت: بنده مخالف این مصوبه بودم اما کسانی که موافق این مصوبه بودند را نباید به عنوان افراد خائن دانست؛ باید نقد کرد اما نباید از این تعابیر استفاده کنیم.

وی بیان کرد: جریانات سیاسی که نمی‌پسندیم را باید نقد کرد اما نباید سریع اتهام بزنیم؛ کسانی که جلوتر از رهبری و یا عقب‌تر از ایشان حرکت می‌کنند باید خودشان را به رهبری برسانند و همزمان با ولایت فقیه حرکت کنند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
مجلس یازدهم و وظیفه سنگین در برابر سند راهبردی ، تحول خواه و ضروری دارد.
مقام معظم رهبری مدظله العالی در گام دوم انقلاب:

بمنظور احیاء جایگاه خانه ملت بعنوان عصاره واقعی ملت انقلابی و دفاع از حقوق مردم ضعیف و محروم شامل جوانان بیکار ، مجرد، تحصیلکرده و نخبه انقلابی و پس از گذشت چهار دهه از فراز و فرود کم بهره نمایندگان در خانه ملت با تصویب قوانینی که کمتر اثر بخشی مثبت آن در زندگی،سفره مردم و گشایش در حمایت واقعی از جوانان کارآفرین مشاهده گردیده.
می بایستی بدور از محافظه کاری طیف سنتی اصول گرایی (شامل امثال باهنر ، حداد عادل، و ….) که امتحان خود را در ادوار گذشته مجلس همچون طیف به اصطلاح اعتدال گرا و اصلاح طلب لاریجانی - مطهری و امثالهم و …با خمیرمایه ای مشابه هم و در طول ۱۰دوره گذشته مجلس و طی ۴۰ سال پس داده و بی حسی ،بی انگیزگی و ناتوانی آنان در ایجاد تحول اساسی مورد نظر مقام معظم رهبری مدظله العالی در بیانیه راهبردی و حیاتی گام دوم انقلاب در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی برای مردم کاملامشهود بوده
و همچنین در جهت ایجاد تحول در حوزه قانونگذاری براساس آرای مردمی و نظارت صحیح و موثر بر عملکرد نمایندگان در خانه ملت و مسئولین اجرایی کشور هم راستا با قوه محترم قضاییه و به منظور تصویب قوانین مورد نیاز برای احیای حقوق عامه، اجرای عدالت و مبارزه جدی با تبعیض،رانت و پاکسازی دامان انقلاب اسلامی و نظام از عناصر رذل آلوده به مفاسد اقتصادی، افرادی از طیف انقلابی وارد انتخابات و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸ گردند که از توانایی،انگیزه، نشاط جوانی و مقبولیت عمومی برای اجرای جهادی فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی براساس سند تحول گام دوم انقلاب در دهه حساس و حیاتی پنجم انقلاب اسلامی همچون ریاست محترم قوه قضاییه برخوردار باشند.
لذا در ارتباط با افراد پیشنهادی جبهه انقلابی و برای ریاست و هیئت رئیسه مجلس یازدهم ، نظرخواهی از مقام معظم رهبری در این برهه حساس کنونی برای اقدام تحول خواه در مجلس و ایجاد امید و نشاط در بین مردم صبور انقلابی امری لازم و ضروری می نماید.
با تشکر
1
0