۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱
کد خبر: ۶۰۱۶۸۸
باسابقه ترین امام جمعه کشور:

مسؤولان خدمت به مردم را افتخار بدانند

مسؤولان خدمت به مردم را افتخار بدانند
آیت الله محمودی گفت: خدمتگزار کسی است که خدمتگزاری به مردم را افتخار بداند، این توصیه‌ای بود که امام راحل به مسؤولان داشتند و معتقد بودند مردم همه کاره این نظام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین شامگاه پنجشنبه در دیدار سردار عبدالرضا ناظری فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران و جمعی از مسؤولان ضمن تبریک سال رونق تولید و تسلیت درگذشت سیل زدگان شهرهای مختلف کشور با اشاره به جایگاه دیار ۱۵ خرداد در کشور گفت: شهرستان ورامین از جایگاه خاصی در انقلاب اسلامی برخوردار است و به همین دلیل نیازمند توجه ویژه از سوی مسؤولان است.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم عبادت است، اظهار داشت: حق مردم ایران این است، مسؤولان به آنها خدمت کنند و درعین حال برای خدمت رسانی خود ارزش قائل باشند.

امام جمعه ورامین با بیان اینکه مسؤولان خدمت رسانی را دوست داشته باشند و با محبت این عمل را انجام دهند، بیان داشت: محبت به مردم از ناحیه مسؤولان یکی از دستوراتی است که اهل بیت توصیه و سفارش می‌کنند.

باسابقه ترین امام جمعه کشور افزود: مسؤول خدمتگزار کسی است که خدمتگزاری به نظام و مردم را افتخار بداند و بر مردم منت نگذارد، این توصیه‌ای بود که امام راحل به مسؤولان داشتند و معتقد بودند مردم همه کاره این نظام و کشور هستند.

آیت الله محمودی گفت: مسؤولان به گونه ای خدمت کنند که مردم از فعالیت صادقانه آنها راضی باشند و این رضایت برای خدا باشد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با تقدیر از زحمات و تلاش های نیروی انتظامی در حوزه های مختلف یادآور شد: امروز همه ما مدیون نیروی انتظامی هستیم و کار پلیس یک عبادت محسوب می شود./804/پ210/ب1

ارسال نظرات