۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۰۱۶۹۵
امام جمعه موقت کرمان:

مسؤولان با جدیت بیشتر به سیل زدگان کمک کنند

مسؤولان با جدیت بیشتر به سیل زدگان کمک کنند
حجت الاسلام عسگری بر ضرورت کمک رسانی بیشتر به سیل زدگان تأکید کرد و گفت: مسؤولان با جدیدت کامل به سیل زدگان کمک کنند تا مشکلات برطرف شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام اصغر عسگری امام جمعه موقت کرمان امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام علی (ع)، گفت: رعایت ترک حرام و انجام واجبات از مهم‌ترین دستورات اسلام به مردم است.
 
وی افزود: هدف از آمدن تمام انبیا و اهل بیت به دنیا این است که مردم را به دین اسلام دعوت کنند تا در دنیا از شیطان دوری کنند و به خدا نزدیک شوند.
 
حجت الاسلام عسگری با اشاره به این که سیره و سبک زندگی اسلامی انسان را به خدا نزدیک می‌کند، ابراز داشت: استفاده کردن از سبک زندگی اسلامی، زندگی انسان‌ها را به خدا نزدیک می‌کند، زیرا هدف دشمنان در دنیا این است که انسان را از خدا دور کنند.
 
وی گفت: بهترین راه رسیدن به خدا اجرا کردن سبک زندگی اهل بیت بوده و به آن چه که خدا در قرآن آورده انسان عمل کند.
 
امام جمعه موقت کرمان با توجه به این که امروزه نیاز به سبک زندگی پیامبر را مردم اولویت خود قرار دهند، تصریح کرد: مهربانی پیامبر با دیگران و اخلاق خوب با دیگران از صفات برتر پیامبراکرم شمرده می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (ص) با تمام تلاش، مردم را به دین اسلام دعوت و با اخلاق خوب مردم را به خود جذب می‌کرد.
 
حجت الاسلام  عسگری با توجه به این که مردم نسبت به یک دیگر مهربان باشند، ادامه داد: مسؤولان با جدیدت کامل به سیل زدگان کمک کنند تا مشکلات را برطرف کنند.
 
استاد حوزه علمیه کرمان با اشاره به این که دستگاه‌های اجرایی با تمام دغدغه به دنبال رفع مشکلات سیل زدگان باشند، بیان داشت: درس گرفتن از خسارت‌ها و جلوگیری از مشکلات وظیفه مسؤولان است.
 
حجت الاسلام عسگری اظهار داشت: رییس جمهور گستاخ آمریکا حاکمیت رژیم غاصب صهیونیستی در بلندی‌های جولان در سوریه را به رسمیت شناخته است که خوشبختانه با واکنش جهانی روبه رو شد که تمام ۲۸ کشور دنیا در شورای امینت این اقدام ترامپ را محکوم کردند.
 
امام جمعه موقت کرمان در پایان با اشاره به این که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، بیان کرد: اسرائیل زمانی از صحنه روزگار محو می‌شود که کشور‌های همسایه و عربی با هم اتحاد و همبستگی داشته باشند./۹۷۰۷/پ202/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات