۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۰۱۷۳۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری در بازدید از مناطق سیل زده:

دولت در جبران خسارات سیل از همه توان خود استفاده کند

دولت در جبران خسارات سیل از همه توان خود استفاده کند
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم شهرهای سیل زده استان نباید پس از فروکش کردن بحران به حال خود رها شوند بلکه وظیفه مسؤولان از این به بعد است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در بازدید میدانی از مناطق سیل زده استان با ابراز همدردی با مردم سیل زده این مناطق از صبر و شکیبایی آن‌ها در روز‌های گذشته تقدیر و تشکر کرد.
 
وی با بیان این که متأسفانه سیل اخیر خسارت‌های جدی به بخش‌های زیربنای و همچنین منازل مسکونی مردم وارد کرد، افزود: اما خوشبختانه با تلاش مجاهدانه اقشار مختلف مردم و همچنین مسؤولان این حادثه تأسف بار مدیریت شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که متأسفانه بخش مهمی از مردم ساکن شهر‌های سیل زده دچار خسارت‌های بسیاری شدند، بیان داشت: در این شرایط نامناسب اقتصادی دولت باید همه توان خود را برای جبران این خسارت‌ها به کار گیرد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امداد رسانی و کمک به مردم سیل زده باید تا آخرین لحظه از سوی نیرو‌های امدادی و مسؤولان ادامه پیدا کند، خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی مسؤولان پس از مهار سیل و امداد رسانی با جبران خسارت‌های وارده آغاز می‌شود.
 
امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که مردم خسارت دیده شهر‌های سیل زده به امید کمک‌های مسؤولان هستند، بیان داشت: مسؤولان نیز باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنند تا کمک‌های آن‌ها موجب جبران خسارت‌های وارد شده باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که این مردم از دولتمردان خود توقع دارند و این توقع نیز به حق است، خاطرنشان کرد: امیدواریم مسؤولان نیز به صبر و بردباری مردم توجه کنند و کام تلخ آن‌ها را با تصمیمی مناسب شیرین کنند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود از حضور گسترده و داوطلبانه نیرو‌های مردمی، بسیج، سپاه و همچنین طلاب جهادی در امداد رسانی به مردم سیل زده تقدیر کرد و گفت: این بحران به وجود آمده با همراهی و همبستگی همه بخش‌های کشور مدیریت شد و بار دیگر شاهد نمایش وحدت ملی در این خصوص بودیم.
 
امام جمعه قائمشهر به پیام مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص سیل اخیر اشاره کرد و افزود: این پیام مهم ضمن ایجاد دلگرمی برای مردم سیل زده زمینه ای را برای تسریع در روند امداد رسانی به مردم فراهم کرد./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات