۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۰۱۷۳۵
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

سیل اخیر فرصتی برای جبران نقاط ضعف است

سیل اخیر فرصتی برای جبران نقاط ضعف است
عضو شورای حوزه علمیه مازندران، حضور گروه های تبلیغی و جهادی در کمک به سیل زدگان را صحنه ای از حضور و همراهی روحانیت با مردم دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در بازدید از مناطق سیل زده شرق استان بر ضرورت به کار گیری همه امکانات به منظور ارائه خدمات مناسب به مردم سیل زده تأکید کرد.
 
وی با بیان این که خوشبختانه شاهد یک عزم عمومی برای برون رفت از بحران به وجود آمده در مناطق سیل زده بودیم، افزود: این حضور گسترده مردم در امداد رسانی به خانواده‌های سیل زده نشان از حس نوع دوستی و وظیفه شناسی ملت ایران دارد.
 
حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که این حادثه ناگوار بار دیگر وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان را به نمایش گذاشت، بیان داشت: با وجود مشکلات گسترده ناشی از سیل، اما مردم و مسؤولان با وحدت و برادری از بحران به وجود آمده عبور کردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، حضور گروه‌های جهادی و روحانیان در کنار سایر اقشار مردم را در کمک رسانی به سیل زدگان بسیار ارزشمند و اثرگذار دانست و خاطرنشان کرد: این حضور نشان داد که روحانیت نیز همانند گذشته در کنار مردم خواهد بود.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور طلاب جوان در قالب گروه‌های جهادی صحنه دیگری از حضور اثرگذار حوزویان در کمک به سیل زدگان بوده است، بیان داشت: روحانیت بدون هیچ چشم داشتی و بر حسب وظیفه خود در کنار مردم به خدمت رسانی مشغول است.
 
حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که این طلاب و روحانیان در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف همواره در کنار مردم بوده اند، خاطرنشان کرد: این حضور پررنگ بسیاری از توطئه‌های دشمنان علیه روحانیت را خنثی کرده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در حال حاضر مردم مناطق سیل زده شرایط خوبی ندارند و نیازمند کمک‌های همه جانبه هستند، افزود: مسؤولان باید با بهره گیری از کمک‌های مردمی، نیاز‌های مهم و اولیه مردم مناطق سیل زده را تأمین کند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که این حادثه نقاط ضعف و قوت موجود در مناطق مختلف را آشکار کرد، بیان داشت: مسؤولان باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که از این پس شاهد بروز چنین حوادث خسارت باری در استان‌های شمالی نباشیم./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات