۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۶۰۱۷۵۶

بازدید امام جمعه سوسنگرد از وضعیت سیل بند‌های شهرستان

بازدید امام جمعه سوسنگرد از وضعیت سیل بند‌های شهرستان
امام جمعه سوسنگرد ضمن بازدید از وضعیت سیل بند‌های شهرستان در دیدار با مسؤولان محلی تاکید ویژه‌ای بر مدیریت صحیح و کارشناسی شده بحران سیل عنوان داشت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علی شمیل پور امام جمعه شهرستان دشت آزادگان، از شامگاه گذشته تا صبح امروز برای اعلام همدردی با مردم شریف و ولایتمدار و انقلابی شهرستان از سیل بند‌های مختلف منطقه از جمله کوی خزعلیه، آلبوجلال شمالی، مالکیه) بازدید کرد.

در این بازدید که مهندس فردوس پناه، معاون فرماندار شهرستان و سایر مسؤولان ادارات محلی حضور داشتند، نماینده رهبری با تقدیر و تشکر از زحمات ارزنده مسؤولان اجرایی در مهار کردن و مدیریت سیل بند، از همکاری ارزشمند عموم مردم شریف و نجیب این شهرستان به ویژه گروه‌های جهادی اعم از طلاب حوزه علمیه مرکز استان و بسیجیان سلحشور ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دشت آزادگان تقدیر و تشکر کرد.
                                پ/بازدید امام جمعه سوسنگرد از وضعیت سیل بند‌های شهرستان
امام جمعه سوسنگرد همت مضاعف و عزم راسخ مسؤولان و تعامل مردم با مسؤولان مربوطه را خواستار شد.

حجت الاسلام شمیل پور همچنین پس از بازدید میدانی از سیل بند‌های شهرستان در فرمانداری با مسؤول حراست فرمانداری دشت آزادگان درباره آخرین وضعیت و اقدامات صورت گرفته درمورد احتمال بروز ناگهانی سیل در مناطق مختلف منطقه به گفتگو پرداخت.
                               پ/بازدید امام جمعه سوسنگرد از وضعیت سیل بند‌های شهرستان 
رییس شورای فرهنگ عمومی سوسنگرد همچنین صبح امروز در بین مردم و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان حاضر و ضمن خسته نباشید در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته قرار گرفت و سپس جلسه‌ای فوری با فرماندار شهرستان و مسؤول حراست فرمانداری درباره آخرین وضعیت سیل بند‌های منطقه برگزار کرد و در عین حال تاکید ویژه‌ای بر مدیریت صحیح و کارشناسی شده بحران سیل داشت.
                           پ/بازدید امام جمعه سوسنگرد از وضعیت سیل بند‌های شهرستان
لازم به ذکر است از روز گذشته استاندار خوزستان در اطلاعیه‌ای وضعیت استان خوزستان را حالت فوق‌العاده اعلام کرد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات