۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۶۰۱۷۶۰
حجت الاسلام میناپور خبر داد؛

حضور مبلغان طرح هجرت و سفیران در کنار مردم سیل زده لرستان

حضور مبلغان طرح هجرت و سفیران در کنار مردم سیل زده لرستان
مدیر حوزه علمیه لرستان گفت: مبلغان طرح هجرت و سفیران حوزه به صورت جهادی و به شکل گروه های خودگردان در کنار مردم سیل زده شهرستان های استان هستند.

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به وضعیت بارندگی در استان و سیل اخیر در برخی شهرستان های لرستان بیان داشت: مبلغان طرح هجرت و سفیران هدایت به صورت خودجوش، جهادی و گروه های خودگردان در کنار مردم سیل زده هستند.

وی حضور مبلغان و روحانیان را افزون بر امداد رسانی و خدمت به مردم سیل زده را امری مهم برای امید بخشی به مردم و دادن روحیه عنوان کرد و افزود: طلاب و روحانیت همواره در کنار مردم هستند و در هر شرایطی حضوری جهادی خواهند داشت.

حجت الاسلام میناپور به وضعیت شهرستان های نورآباد، معمولان و پلدختر اشاره کرد و گفت: مبلغان و روحانیت در این شهرستان ها حضوری خودجوش دارند و در خدمت رسانی به مردم سیل زده و آسیب دیده آماده باش هستند و این حضور روحانیت نشان از روحیه انقلابی و جهادی است.

وی یادآور شد: بسیج طلاب حوزه علمیه لرستان با همراهی سپاه و پاسداران به مردم ولایتمدار استان خدمت رسانی می کنند و در ایجاد امید و همدردی با مردم نقش آفرین هستند.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به حضور مبلغان طرح هجرت در مناطق روستایی خاطرنشان کرد: این افراد در امداد رسانی و کمک به مردم مناطق روستایی و پیشگیری از وقوع حادثه در جریان بارندگی ها نیز اقداماتی خودجوش و جهادی انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه در هر زمینه ای داشتن روحیه انقلابی و جهادی کارساز است و هر جایی که مردم با این روحیه ورود پیدا کرده اند شاهد پیشرفت در کارها بوده ایم، عنوان داشت: امروز نیز برای رفع مشکلات مردم سیل زده مردم و مسؤولان باید با روحیه انقلابی و جهادی ورود پیدا کنند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات