۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۶۰۱۷۶۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مسؤولان به جای دل بستن به وعده های غرب بسترساز رونق تولید باشند

مسؤولان به جای دل بستن به وعده های غرب بسترساز رونق تولید باشند
حجت الاسلام والمسلمین معلمی گفت: مسؤولان وظیفه دارند بسترهای لازم را برای رونق تولید در کشور فراهم کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان قائمشهر به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از رونق تولید اشاره کرد و گفت: رهبری هر سال به تناسب شرایط کشور عنوانی را برای آن سال انتخاب می کنند که مبنای حرکت کشور است.
 
وی با بیان این که محور اصلی نامگذاری های مقام معظم رهبری در سال های اخیر اقتصادی بوده است، افزود: توجه به هر یک از این عناوین نشان دهنده توجه ویژه رهبری به مسأله اقتصاد کشور است.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که متأسفانه در اجرای دقیق این سیاست های مهم خوب عمل نشد، بیان داشت: به طور مثال در موضوع اقتصاد مقاومتی ظرفیت های بسیاری در کشور وجود دارد که اگر مورد بهره برداری قرار گیرد به طور حتم اقتصاد کشورمان به شکوفایی خواهد رسید.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که مسؤولان همه توان اجرایی خود را برای تحقق شعار سال به کار گیرند، افزود: به طور حتم رونق تولید موجب بخش مهمی از مشکلات اقتصادی امروز کشورمان خواهد شد.
 
امام جمعه قائمشهر با بیان این که غربی ها همواره به دنبال وابستگی کشورمان به آنها هستند، خاطرنشان کرد: آنها از این وابستگی در جهت منافع نامشروع خود استفاده می کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که رونق تولید بهترین تصمیم در شرایط تحریم دشمن علیه کشورمان است، بیان داشت: دشمنان ملت ایران تلاش می کنند با تشدید تحریم های ظالمانه ملت ما را تسلیم خواسته های نامشروع خود کنند، اما مسؤولان باید عمل به فرامین رهبری دشمن را ناکام خواهند گذاشت.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متأسفانه در سال های اخیر به دلیل تحریم ها و همچنین برخی بی تدبیری ها، صنایع و تولیدات داخلی ما با مشکلاتی مواجه شدند، افزود: با تقویت و رونق تولید داخلی می توانیم ضمن رفع مشکلات اقتصادی، توطئه دشمن را نیز خنثی کنیم.
 
امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که کشورمان با ظرفیت و پتانسیل بالایی که دارد لزومی ندارد در برخی مسائل به بیرون وابسته باشد، بیان داشت: مسأله رونق تولید در سال جدید باید به عنوان یک اصل و راهبرد مهم مورد توجه همه مسؤولان قرار گیرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که مسؤولان وظیفه دارند بسترهای لازم را برای رونق تولید در کشور فراهم کنند، افزود: به جای دل بستن به وعده های تو خالی چند کشور اروپایی باید به فکر تقویت و حمایت از پتانسیل های بومی باشیم./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات