۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۶۰۱۷۷۲
حجت الاسلام حیدری خبر داد؛

توزیع اقلام غذایی از محل موقوفات مازندران در میان سیل زدگان

توزیع اقلام غذایی از محل موقوفات مازندران در میان سیل زدگان
حجت الاسلام حیدری از توزیع پنج هزار اقلام غذایی در میان سیل زدگان مازندران خبر داد و گفت: این اقلام از محل خیرات و موقوفات تهیه و توزیع شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در جمع خبرنگاران به مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته از سوی این اداره کل در جریان سیل اخیر اشاره کرد و گفت: اوقاف از نخستین ساعات بروز سیل در استان همه توان خود را برای ارائه خدمات به سیل زدگان به کار گرفت.
 
وی با بیان این که اوقاف در طول این چند روز در قالب اقلام غذایی به کمک سیل زدگان شتافته است، افزود: همه ادارات اوقاف شهرستان به منظور خدمات رسانی به سیل زدگان در شهر‌های مختلف بسیج شدند.
 
حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که سیل اخیر صحنه‌ای از وحدت و همبستگی میان مردم و مسؤولان بود، بیان داشت: در این روز‌های اخیر مردم و مسؤولان با وحدت و همدلی توانستند بحران را مدیریت کنند و شرایط را به سمت عادی شدن سوق دهند.
 
مدیر کل اوقاف مازندران با بیان این که سیل اخیر فرصتی برای شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت بوده است، افزود: امیدواریم مسؤولان از این پس به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که شاهد بروز چنین مشکلاتی برای مردم و همچنین زیرساخت‌های کشور نباشیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پیام مهم مقام معظم رهبری در همان روز‌های نخست این حادثه غمناک وظیفه همگان را سنگین‌تر کرد، بیان داشت: به همین دلیل همه دستگاه‌های اجرایی برای کمک به سیل زدگان به صحنه آمدند و هر چه در توان داشتند برای کمک به سیل زدگان به کار گرفتند.
 
وی به تشکیل قرارگاهی از سوی اوقاف برای کمک و امداد رسانی به سیل زدگان اشاره کرد و گفت: این قرارگاه در کنار حضور اوقاف در ستاد بحران و سایر نهاد‌های تشکیل شده در استان بوده است.
 
حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که اوقاف علیرغم همه کمبود‌هایی که دارد در کمک رسانی به سیل زدگان همه توان خود را به کار گرفت، افزود: خوشبختانه در طی این چند روز علاوه بر توزیع اقلام غذایی در میان سیل زدگان خدمات امدادی نیز به خانواده‌ها ارائه شد.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از توزیع پنج هزار اقلام غذایی در میان سیل زدگان خبر داد و خاطرنشان کرد: این سبد‌های غذایی از محل خیرات و موقوفات برای خانواده‌های سیل زده تهیه و توزیع شده است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات