۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۶۰۱۷۸۴
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

گام دوم انقلاب نیازمند بصیرت و مقاومت مردم ایران است

گام دوم انقلاب نیازمند بصیرت و مقاومت مردم ایران است
رییس قرارگاه عمار گفت: ایران بعد از ۴۰ سال گام را برداشته و آن را تثبیت کرده و نوبت به گام دوم انقلاب اسلامی رسیده و گام دوم نیازمند بصیرت و مقاومت ملت ایران است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در یادواره شهیدان بارفروش و اربعین شهدای حریم انقلاب اسلامی که در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزار شد، گفت: امام خمینی (ره) در ۱۲ فروردین امضای سند جمهوری اسلامی ایران را از مردم گرفت.

وی هدف از جمهوری اسلامی ایران را جمع کردن بساط سلطنت و استقرار جمهوری اسلامی ایران و رسانیدن پرچم انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) دانست و افزود: مردم ایران جوان‌های خود را در راه اسلام و انقلاب دادند تا اسلام ناب محمدی پیروز شود.

رییس قرار گاه عمار در ادامه به شباهت‌های مردم زمان امام کاظم (ع) و زمان حاضر و تفاوت‌هایی که مردم زمان حاضر با مردم زمان امام کاظم (ع) باید داشته باشند اشاره کرد و گفت: امام کاظم (ع) به عنوان امام زمان خودش ۱۴ سال به دستور هارون الرشید در زندان و در غیبت بود و مردم به او دسترسی نداشتند.

وی افزود: امروز نیز امام زمان (عج) به مانند امام کاظم (ع) به دست دشمن در زندان است با این تفاوت که زندان امام کاظم بغداد بود و زندانی هارون الرشید بود، اما زندان امام زمان (عج) همه کره زمین است چرا که هیچکس نمی‌تواند با او ارتباط بگیرد و اجازه ارتباط با دیگران را ندارد و باید پنهان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: امام زمان (عج) غایب مطلق است و با وجود اینکه در بین مردم است، اما غایب است و هیچکس نباید متوجه شود او امام زمان (عج) است از این رو همه دنیا زندان امام زمان (عج) است.

وی با اشاره به اینکه امام کاظم (ع) به دست هارون الرشید زندانی و به شهادت رسید، ادامه داد: هارون الرشید‌های امروز نیز ترامپ و نتانیاهو هستند.

استاد حوزه علمیه در پاسخ به این سوال که برخی گلایه دارند نباید نام ترامپ در منبر گفته شود، گفت: خداوند نام فرعون را که ادعای خدایی داشت در قرآن آورده است و این در حالی است که ترامپ ادعای خدایی ندارد.

به گفته وی، خداوند در قرآن نام فرعون را آورده است تا امروز ما با الگو از قرآن، فرعون‌های زمان را در منبر‌ها معرفی کنیم تا مردم بدانند فرعون و هارون الرشید امروز ترامپ و نتانیاهو هستند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب تأکید کرد: در دوره‌ای که امام زمان (عج) در چنگال دشمن و در غیبت است باید اهل بصیرت و مقاومت بود.

وی با اشاره به اینکه امام راحل چهل سال قبل در دوازده فروردین فراخوان داد همه مردم ایران آمدند، گفت: دشمن گفته بود ایران چهلمین سالگرد پیروزی خود را نخواهد دید و امید زیادی داشت تا بین مردم و رهبری فاصله ایجاد کند، اما این آرزو را به گور برد.

رییس قرارگاه عمار ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز تثبیت شده است و برای اینکه این پرچم به دست صاحب اصلی برسد، تنها راه آن این است که اسرائیل نابود شود چرا که تا اسرائیل باشد امام زمان (عج) ظهور نخواهد کرد.

وی افزود: زمانی که امام راحل گفتند: اسرائیل باید نابود شود تا امام زمان ظهور کند دو هزار و ۳۰۰ کیلومتر با اسرائیل فاصله داشتیم، اما در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی فاصله ما با اسرائیل به ۱۵۰ کیلومتر رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: جوان‌های ما را به شهادت رسانیدند تا به اسرائیل دسترسی نداشته باشیم، اما جمهوری اسلامی ایران بعد از ۴۰ سال گام را برداشته و آن را تثبیت کرده و نوبت به گام دوم انقلاب اسلامی ایران رسیده است.

وی به فراز و فرود‌های گام دوم و مدت زمان اجرای آن و هزینه‌های گام انقلاب اشاره و عنوان کرد: برای تحقق مؤلفه‌های ذکر شده در گام دوم انقلاب نیاز به بصیرت و مقاومت ملت ایران است.

رییس قرارگاه عمار یادآور شد: در صورت داشتن بصیرت و مقاومت گام دوم به سرعت برداشته خواهد شد و مردم ایران نشان داده اند ولایتمدار هستند و سر سفره شهدا نشسته اند./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات