۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۰۱۸۱۴

حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان در مناطق سیل زده

حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان در مناطق سیل زده
حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانی با حضور در مناطق سیل ‌زده همدان از وضعیت موجود بازدید میدانی کرد و از نزدیک در جریان روند انجام فعالیت های امداد رسانی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان شب گذشته در حاشیه بازدید میدانی از مناطق سیل زده همدان و بررسی مشکلات موجود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، یادآور شد: از آن جایی که حجم آب های موجود بسیار بالا است همشهریان همدانی نیز باید وارد کار شوند.

وی افزود: با وجود همه تلاش های صورت گرفته توسط نیروهای سپاه و شهرداری و هلال احمر و ارگان های دیگر شهروندان عزیز هر جا که فکر می کنند می توانند در راستای کاهش آسیب ها و مشکلات کمکی انجام دهند باید وارد میدان عمل شوند.

حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان در مناطق سیل زده همدان

امام جمعه همدان با بیان این که شرایط جوی نیز ناپایدار است اظهار داشت: برودت هوا و شرایط نامساعد جوی انجام کارهای امداد رسانی را بسیار سخت کرده است از این رو خواهش بنده از مردم این است که به نهادهای امداد رسان همکاری را داشته باشند.

وی تاکید کرد: از آنجایی که متاسفانه عده ای به دنبال سوء استفاده از این جریان ها هستند مردم باید به هشدارهایی که داده می شود توجه کنند و اخبار را از طریق رسانه های ملی پیگیری کنند و بدانید که کار، کاری بسیار سنگینی است.

لازم به ذکر است شب گذشته نیز نماینده ولی فقیه در استان همدان با حضور در چند شهرستان و روستا اطراف همدان از نزدیک در روند انجام فعالیت ها و امداد رسانی ها قرار گرفت./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات