۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۶۰۱۸۲۵

اقدامات جهادی طلاب مدرسه امام صادق خرمشهر در کمک به سیل زدگان

اقدامات جهادی طلاب مدرسه امام صادق خرمشهر در کمک به سیل زدگان
مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر به تشریح اقدامات جهادی طلاب این مدرسه علمیه در ترمیم سیل بند‌ها و کمک به سیل زدگان خبر داد.
حجت الاسلام رضا حیدری، مدیرمدرسه امام صادق (ع) خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عنوان داشت: طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) در مناطق مختلف از جمله اروندکنار، منیوحی، جزیره مینو و روستا‌های غرب کارون حضور پیدا کرده و در کنار مردم به ترمیم و تکمیل سیل بند‌ها پرداختند.

مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر، با بیان اینکه طلاب در قالب گروه‌های ۵ تا ۸ نفره به مناطق مختلف اعزام می‌شوند، اظهار داشت: مدرسه در زمینه اسکان مسافران نوروزی و سیل زدگان به مدت ۵ شب پذیرای این عزیزان بود که در این مدت روزانه ۹ تا ۲۱ نفر مراجعه می‌کردند که خورد و خوراک آن‌ها را تأمین کردیم.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه کار‌های عمرانی و جهادی طلاب در مناطق سیل زده ادامه دارد، افزود: به مسؤولان خدا قوت می‌گوییم، اما بایستی پیش از آن چنین حوادثی را پیش بینی می‌کردند و با لایروبی رودخانه‌ها به راحتی می‌توانستند با چنین بحرانی مقابله کنند.

حجت الاسلام حیدری ابراز امیداوری کرد تا با لایروبی و تمیز کردن نهر‌ها و رودخانه‌ها از این پس چنین حوادثی را شاهد نباشیم.

وی با بیان اینکه بعضی طلاب جز سیل زدگان هستند، گفت: در اروندکنار ۳ خانواده طلبه و در صفحه ۲ یک خانواده طلبه جزء سیل زدگان هستند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات