۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۶۰۱۸۲۶
امروز صورت می گیرد؛

سفر آیت الله اعرافی به مناطق سیل زده مازندران و گلستان

سفر آیت الله اعرافی به مناطق سیل زده مازندران و گلستان
مدیر حوزه های علمیه امروز برای بازدید از مناطق سیل زده به مازندران و گلستان سفر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور امروز برای بازدید از مناطق سیل زده به مازندران و گلستان سفر می کند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، مدیر حوزه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری ضمن تایید خبر فوق افزود: آیت الله اعرافی در نخستین برنامه سفر خود از شهرستان سیل زده سیمرغ بازدید خواهد کرد.

وی با بیان این که آیت الله اعرافی در ادامه سفر خود از مناطق سیل زده ساری نیز بازدید خواهد کرد، افزود: در این بازدید مدیر حوزه های علمیه کشور از نزدیک در جریان خسارت های وارد شده ناشی از سیل و همچنین خدمات رسانی به سیل زدگان قرار خواهد گرفت.

وی از دیدار آیت الله اعرافی، عصر امروز با نماینده ولی فقیه در مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: این دیدار بعد از نماز مغرب و عشاء در ساری صورت خواهد گرفت.

مدیر حوزه علمیه مازندران همچنین با بیان این که آیت الله اعرافی فردا صبح به گلستان سفر خواهد کرد، بیان داشت: قرار است مدیر حوزه های علمیه کشور از مناطق سیل زده این استان به ویژه شهرستان آق قلا نیز بازدید کند و پس از گزارش کاملی از این بازدید به مسولان رده بالای حوزه و ستاد بحران ارائه خواهد شد.

گفتنی است؛ طی چند روز اخیر هیاتی از سوی مدیر حوزه‌های علمیه کشور از مناطق سیل زده استان گلستان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و خسارت‌های وارد شده به مردم و همچنین مراکز حوزوی قرار گرفتند./950/ت303/ب1

افشین ایمانی
ارسال نظرات