۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۶۰۱۸۲۹
حجت الاسلام میناپور خبر داد؛

خدمت رسانی طلاب و روحانیان حوزه علمیه لرستان در مناطق سیل زده

خدمت رسانی طلاب و روحانیان حوزه علمیه لرستان در مناطق سیل زده
مدیر حوزه علمیه لرستان گفت: حوزه علمیه آماده خدمت رسانی به مردم سیل زده استان بوده و طلاب و روحانیان تا پایان رفع مشکلات در کنار مردم سیل زده هستند.

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از آماده باش حوزه و روحانیت در زمینه خدمت رسانی به مردم در مناطق سیل زده خبر داد و گفت: روحانیت به صورت خودجوش همواره در کنار مردم سیل زده پلدختر و معمولان هستند.

وی با اشاره به وضعیت مردم سیل زده در شهرستان پلدختر و معمولان افزود: حوزه علمیه استان از هیچ تلاش و کوششی برای امداد رسانی دریغ نمی کند.

حجت الاسلام میناپور یادآور شد: روحانیت و طلاب لرستان به صورت خودجوش و جهادی برای خدمت به مردم سیل زده در کنار آنان هستند.

گفتنی است، طلاب حوزه علمیه برادران پلدختر همواره در امدادرسانی و خدمت به مردم پلدختر حضوری فعال در صحنه دارند.

استفاده از ظرفیت های حوزه برای خدمت رسانی به مناطق سیل زده لرستان

گفتنی است، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه، در تماس تلفنی با مدیر حوزه علمیه لرستان پیگیر آخرین وضعیت مردم مناطق سیل زده این استان شد.

در این گفت و گوی تلفنی مدیر حوزه های علمیه با تأکید بر ضرورت امدادرسانی مستمر مردمی به ویژه طلاب و روحاناون به مردم آسیب دیده از سیل بیان داشت: برای کمک به سیل زدگان لرستان از همه امکانات و ظرفیت های حوزه استفاده شود.

حجت الاسلام میناپور در پایان از ابراز محبت و همدلی مدیر حوزه های علمیه کشور قدردانی کرد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات