۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۶۰۱۸۳۸
آیت الله طبرسی:

سیل اخیر جلوه ای از حضور در صحنه روحانیت را به تصویر کشید

سیل اخیر جلوه ای از حضور در صحنه روحانیت را به تصویر کشید
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حضور گروه های جهادی روحانیت در مناطق سیل زده بار دیگر جلوه ای از حضور در صحنه روحانیت را به تصویر کشید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سه شنبه شب با نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله طبرسی در این دیدار به سیل اخیر در مازندران اشاره کرد و گفت: متاسفانه این سیل خسارت‌های بسیاری به برخی مناطق استان وارد کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که خوشبختانه در سیل اخیر همه بخش‌های مردمی و دولتی برای کمک به سیل زدگان به صحنه آمدند، بیان داشت: سیل اخیر صحنه‌ای از وحدت و همبستگی آحاد مردم و مسؤولان بود.

امام جمعه ساری در این دیدار ضمن تشکر از حضور میدانی مدیر حوزه‌های علمیه در مناطق سیل زده استان، این حضور را بسیار اثرگذار دانست و گفت: روحانیت در سیل اخیر ثابت کرد که در کنار مردم و با مردم می‌ماند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حضور گروه‌های جهادی روحانیت در مناطق سیل زده بار دیگر جلوه‌ای از حضور در صحنه روحانیت را به تصویر کشید، بیان داشت: مبلغان دینی و طلاب مدارس علمیه همانند سایر افراد مردم به امداد رسانی به سیل زدگان پرداختند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که همه گروه‌های خودجوش و مردمی برای خدمات رسانی به مردم تلاش کردند، افزود: این حضور مردم به ویژه طلاب و روحانیان جهادی موجب عبور از شرایط بحران در این مناطق شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که روحانیت در مقاطع مختلف همواره همراه مردم بوده است، تصریح کرد: حضور در صحنه روحانیت همیشه موجب عصبانیت دشمنان انقلاب بوده و در همین سیل اخیر نیز بار دیگر روحانیت با حضور پررنگ خود در خدمات رسانی به سیل زدگان بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

امام جمعه ساری با اشاره به حضور میدانی مسؤولان ارشد در مناطق سیل زده استان طی روز‌های اخیر گفت: امیدواریم مسؤولان با تصمیمات صحیح در جهت جبران خسارت‌های وارد شده اقدام کنند./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات