۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۶۰۱۸۴۲
مدیر حوزه علمیه مازندران:

همراهی روحانیت با مردم در سیل اخیر توطئه های دشمن را خنثی کرد

همراهی روحانیت با مردم در سیل اخیر توطئه های دشمن را خنثی کرد
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی گفت: حضور پررنگ روحانیت در سیل اخیر ثابت کرد این قشر در هر شرایطی همراه مردم بوده و در جهت خدمت به آنها گام بر خواهد داشت.
حجت الاسلام محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به بازدید آیت الله اعرافی از مناطق سیل زده استان اشاره کرد و گفت: مدیر حوزه‌های علمیه کشور در سفر چند ساعته خود به استان از روستا‌های سیل شهرستان‌های کیاکلا و ساری بازید کرد.

وی با بیان این که آیت الله اعرافی در این سفر کوتاه خود در روستا‌های سیل زده شهر‌های استان حاضر شد، افزود: این حضور چند ساعته و بازدید میدانی از وضعیت مناطق سیل زده موجب خوشحالی و دلگرمی مردم این مناطق شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که حضور آیت الله اعرافی در میان مردم سیل زده شهرستان‌های سیمرغ و ساری ثابت کرد که روحانیت هیچ گاه مردم را تنها نخواهد گذاشت، بیان داشت: روحانیت در هر شرایطی همراه مردم بوده و در جهت خدمت به آن‌ها گام بر خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم روحانیت را همیشه همراه و پناهگاه خود در شرایط سخت می‌دانند، افزود: روحانیت همیشه در صحنه نیز همه توان خود را در دهه‌های اخیر برای خدمت صادقانه به مردم بکار گرفتند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روحانیت همواره پل ارتباطی میان مردم و مسؤولان بوده است، بیان داشت: مدیر حوزه‌های علمیه نیز گزارش نهایی بازدید خود از مناطق سیل زده مازندران و گلستان را به مسؤولان ذی ربط ارائه خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که این بازدید‌ها در تسریع روند خدمت رسانی به مردم بسیار اثرگذار خواهد بود، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تکلیف کردند همه مسؤولان و نهاد‌های مختلف از امکانات خود به منظور خدمات رسانی به مردم سیل زده بهره گیرند.

وی به دیدار مدیر حوزه‌های علمیه کشور با آیت الله طبرسی در ساری اشاره کرد و با بیان این که در این دیدار در خصوص چگونگی و استمرار کمک رسانی به مردم سیل زده استان تا رفع کامل مشکلات تاکید شد، گفت: همچنین در این دیدار در خصوص تداوم ساماندهی و بهره گیری از ظرفیت گروه‌های تبلیغی در چنین حوادثی صحبت شد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که در دیدار مدیر حوزه‌های علمیه با آیت الله طبرسی بر ضرورت ساماندهی نیرو‌های انسانی حوزوی با توجه به تجربیات به دست آمده تاکید شد، ادامه داد: همچنین در این دیدار تصمیماتی در خصوص مطالعه و تدوین برنامه‌ای بهتر برای آینده اخذ شد./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات