۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۶۰۱۸۵۸
برای خدمت رسانی به سیل زدگان؛

حوزه علمیه خوزستان در حالت آماده باش است

حوزه علمیه خوزستان در حالت آماده باش است
حجت الاسلام استاد با بیان اینکه طلاب در ترمیم سیل بند‌ها و جا به جایی سیل زدگان فعالیت دارند، گفت: حوزه علمیه استان در حالت آماده باش هستند.
حجت الاسلام هادی استاد، فرمانده بسیج طلاب و روحانیون خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به وقوع سیل در برخی نقاط استان عنوان داشت: گروه‌های جهادی و طلاب و روحانیان استان در مناطق سیل زده حضور فعالی دارند که در این باره ۳ گروه جهادی حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول در مناطق سیل زده شهرستان خدمت رسانی می‌کنند.

فرمانده بسیج طلاب و روحانیون خوزستان با بیان اینکه طلاب حوزه علمیه شوش در روستا‌های شاوور و عبدالخان مستقر و به یاری سیل زدگان می‌شتابند، افزود: بسیج طلاب حوزه علمیه باب الحوائج اهواز به یاری سیل زدگان بامدژی شتافتند؛ چنانکه بسیج طلاب مدرسه قائم حمیدیه هم به روستا‌هایی که در معرض خطر سیل هستند، خدمت رسانی کردند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه طلاب در ترمیم سیل بند‌ها و جابه جایی سیل زدگان فعالیت دارند، ادامه داد: طلاب مدارس شهرستان‌های سوسنگرد و هویزه و کوت عبدالله نیز چنین رویه‌ای را در پیش گرفته و به خدمت رسانی مشغول هستند.

حجت الاسلام استاد با اشاره به اینکه همه حوزه‌های استان در حالت آماده باش هستند، تصریح کرد: در اوائل وقوع سیل در استان گلستان با مسؤول بسیج طلاب استان مذکور تماس گرفته و هرگونه همکاری را اعلام کردیم که در این زمینه کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع آوری و ارسال شد.

وی با بیان اینکه پس از وقوع سیل در خوزستان کمک‌ها منحصر به استان مان شد، گفت: مردم در هر مشکلی روی بچه‌های حوزه علمیه و بسیج طلاب حساب کنند و بدانند که جوانان انقلابی و بسیجی به دادشان خواهند رسید./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات