۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۰۱۹۳۶
آیت الله موسوی جزایری خبر داد؛

مدارس علمیه خوزستان برای کمک به سیل زدگان تعطیل شد

مدارس علمیه خوزستان برای کمک به سیل زدگان تعطیل شد
آیت الله موسوی جزایری تعطیلی کلاس‌های درس مدارس علمیه استان را در راستای کمک به سیل زدگان اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان، شامگاه گذشته در مراسم آغاز بکار قرارگاه مردمی جهادی امدادرسانی به سیل زدگان خوزستانی، با بیان اینکه درد و رنج سیل زدگان خوزستانی برایمان قابل تحمل نیست، اظهار داشت: هر چه در توان داریم برای روستائیانی که سرمایه و هستی شان نابود شده، کمک کنیم، قرارگاه مذکور نیز بدین خاطر تشکیل شد تا کمک‌های مردمی جمع آوری و در اختیار سیل زده‌ها قرار گیرد.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با تشکر از دولت و رئیس جمهور در زمینه قول پرداخت کامل خسارت‌ها گفت: خدمات دولت به سیل زدگان نباید نادیده گرفته شود تاکنون هلال احمر استان ۳۴ اردوگاه برپا کرده است، از سوی دیگر حوزه‌های علمیه هم تعطیل شدند تا طلاب و روحانیت پا به پای مردم روستائی به ترمیم سیل بند‌ها و کمک به سیل زدگان بشتابند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: حضور طلاب در مناطق سیل زده سبب می‌شود تا همگان تشویق به کمک به سیل زدگان شوند که در این باره کلیه کلاس‌های حوزه را تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام کردیم تا شاهد خدمات بیشتر طلاب باشیم.

آیت الله موسوی جزایری گفت: ما می‌توانیم در آن بخش که دولت بنا به مسائلی قادر به کمک نیست کمک‌های مقطعی و موردی که از ضوابط قانونی خارج است، داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خداوند با دل شکستگان است، خاطرنشان کرد: به سراغ سیل زده‌ها برویم و دل هایشان را با کمک و خدمت به دست بیاوریم که قطعا مرضی خداوند و عبادتی شمرده می‌شود./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات