۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹
کد خبر: ۶۰۱۹۹۲
مدیر حوزه علمیه همدان:

حوزه های علمیه در خدمت اسلام و رهبری هستند

حوزه های علمیه در خدمت اسلام و رهبری هستند
آیت الله موسوی اصفهانی گفت: حوزه های علمیه استان همدان با حضور خود در تمام صحنه ها اثبات کرده اند که در خدمت اسلام و رهبری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان عصر شنبه در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به فعالیت حوزه علمیه استان در سال گذشته یادآور شد: حوزه های علمیه سراسر استان در سال گذشته در حد توانشان در زمینه های مختلف قدم های خوبی برداشتند.

وی افزود: در انتخابات گذشته در مسیر روشنگری و تشخیص انتخاب اصلح همیشه حوزه های همدان پیشگام بوده اند و نتایج انتخابات ها هم تاکیدی بر این موضوع است.

مدیر حوزه علمیه همدان به تشریح وظیفه حوزیان در قبال بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: طلاب و روحانیان باید در برابر آنچه که رهبر معظم انقلاب به عنوان گام دوم انقلاب برای جامعه ترسیم فرموده اند پیش قدم باشند و جلوتر از باقی اقشار حرکت کنند.

وی با بیان اینکه در مشکلات به وجود آمده در جامعه حوزویان همیشه در کنار مردم بوده اند خاطر نشان کرد: در بحث اعزام طلاب به مناطق سیل زده شاهد اعلام آمادگی همه طلاب و روحانیان همدانی بودیم و این موضوع جای تقدیر بسیار دارد.

آیت الله موسوی اصفهانی کار در جهت رضایت الهی را بهترین کارها دانست و تصریح کرد: درس گفتن و درس دادن بت نیست که تنها باید به آن توجه داشت بلکه مقدمه ای برای رسیدن به رضوان الهی و یاری دین خدای تعالی است.

وی تاکید کرد: در مساله ولایت فقیه تبعیت از ولی فقیه زمان واجب است و در برابر نمایندگان حضرت آقا نیز بر همین اساس باید عمل کرد.

مدیر حوزه علمیه همدان در پایان یادآور شد: حوزه های علمیه استان همدان با حضور خود در تمام صحنه ها اثبات کرده اند که در خدمت اسلام و رهبری می باشند./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات