۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۶۰۲۰۰۱
در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه اهواز؛

جلسه هم اندیشی و کمک رسانی به سیل زدگان استان خوزستان برگزار شد

جلسه هم اندیشی و کمک رسانی به سیل زدگان استان خوزستان برگزار شد
جلسه هم اندیشی و کمک رسانی به سیل زدگان استان خوزستان در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه اهواز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جلسه هم اندیشی و کمک رسانی به سیل زدگان استان خوزستان، ظهر شنبه با حضور حجت الاسلام پیمان علی نژاد، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه اهواز و جمعی از کارکنان دفتر برگزار شد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه اهواز با بیان اینکه سیلاب به سمت خوزستان در حرکت است، گفت: استان خوزستان بسیار آرام شهر‌های استان را در بر می‌گیرد و با توجه به بارندگی‌های بالا دست و ذوب شدن برف‌ها در استان‌های همجوار روز به روز بر حجم آب ورودی به سد‌ها افزوده و از آن جا که ظرفیت سد‌های استان پر شده به حجم سیلاب نیز اضافه می‌شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه امر استان را تحت تاثیر سیلاب قرار می‌دهد، اظهار داشت: زمین‌های کشاورزی و احشام تنها سرمایه روستاییان است و شاید یکی از دلایل عدم تخلیه به موقع روستاها، دغدغه‌ای است که آن‌ها برای بحث معیشت خود در آینده دارند.

حجت الاسلام علی نژاد با بیان اینکه بی شک برکات این باران‌ها بیش از آسیب‌های آن است، اما نباید بگذاریم این آسیب‌ها بیشتر شود، گفت: در شرایط کنونی اگر چه دستگاه‌های اجرایی پای کار بوده و به مردم خدمت رسانی می‌کنند، اما در این امر محدودیت‌هایی دارند که ما هم به نوعی باید این کمبود‌ها را جبران کنیم.

وی تصریح کرد: برخی از شبکه‌های معاند به دنبال کوچکترین درگیری لفظی در روستا‌های استان هستند، اما مردم خوزستان پایبند به نظام بوده و همچنان روحیه انقلابی و جهادی مدنظر رهبر معظم انقلاب را دارند.

حجت الاسلام علی نژاد ادامه داد: اکنون با توجه به شرایط ایجاد شده در استان و نیاز ضروری مناطق محروم به نیروی انسانی، حوزه‌های علمیه در سطح استان تعطیل شده و تمامی طلاب به کمک مردم سیل زده رفتند؛ از این رو ما باید بتوانیم بخشی از کمبود‌ها را برطرف کرده و دغدغه‌های مردم سیل زده را به حداقل برسانیم. /۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات