۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۶۰۲۰۴۸
حجت الاسلام رحمانی خبر داد؛

آمادگی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری برای کمک به سیل زدگان

آمادگی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری برای کمک به سیل زدگان
مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با ابراز تأسف از حوادث به وجود آمده در سیل اخیر، از آمادگی کامل حوزه علمیه خواهران این استان برای کمک به سیل زدگان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در تماس تلفنی با مدیران حوزه‌های علمیه خواهران استان‌های لرستان و خوزستان در جریان آخرین وضعیت سیل زدگان این مناطق خصوصا وضعیت طلاب و مدارس علمیه خواهران این دو استان قرار گرفت.

وی با ابراز تأسف از حوادث به وجود آمده برای مردم سیل زده این مناطق، از آمادگی کامل مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان برای کمک به سیل زدگان خبر داد و افزود: این امکان وجود دارد تا آرام شدن شرایط استان‌های سیل زده، میزبان طلاب و خانواده‌های آن‌ها در استان چهارمحال و بختیاری باشیم و همه شرایط برای پذیرایی از سیل زدگان را فراهم آوریم.

حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه در حال جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی طلاب و عموم مردم این استان برای کمک به مناطق سیل زده هستیم، خاطرنشان کرد: ان شاءالله به زودی این کمک‌ها به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد تا زیر نظر مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران این دو استان توزیع گردد.

وی با اشاره به اینکه اگر چه امکان حضور فیزیکی طلاب خواهر برای کمک به سیل زدگان وجود ندارد، اما مساعدت‌های مالی و معنوی آن‌ها قطعا مؤثر خواهد بود، ادامه داد: کمک به مردم سیل زده وظیفه همگانی است؛ باید همه در کنار هم باشیم تا مشکلات برطرف شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اگر چه سیل خسارت‌های جبران ناپذیری هم در زمینه مالی و هم در زمینه روحی به مردم وارد کرده، اما تجلی وحدت و همدلی مردم ایران بود و نشان داد مردم و مسؤولان در شرایط بحرانی پشت همدیگر را خالی نخواهند کرد.

این مقام مسؤول لزوم برنامه‌ریزى و توجه به صدمات روحى سیل زدگان را ضروری دانست و اظهار کرد: با نگاهى ریشه اى به حادثه سیل اخیر مى توان از این تهدید به عنوان یک فرصت بهره گرفت؛ آنچه بار دیگر بر همگان مسلم شده آن است که چشم داشت به خارج نمى تواند راهگشا باشد چراکه دشمنى دشمن تمام عرصه‌ها حتى عرصه هاى بشر دوستانه و انسانى را نیز شامل مى شود./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات