۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۰۲۰۵۱
حجت الاسلام آزادی خواه:

برخی از مدیران خائن نمی‌خواهند کشور پیشرفت کند

برخی از مدیران خائن نمی‌خواهند کشور پیشرفت کند
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این که برخی از مدیران خائن نمی‌خواهند کشور پیشرفت کند، گفت: متأسفانه دولت عزمی برای مقابله با قاچاق ندارد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه ۱۸ فروردین سال ۹۸ در نطق میان دستور خود در صحن پارلمان گفت: لازم است در سال جاری به موضوع «رونق تولید» که مورد نظر رهبر انقلاب است، توجه جدی کنیم.

وی اضافه داد: یکی از راه‌های ایجاد رونق در تولید، مبارزه جدی با امر قاچاق است. در کشور شاهد هستیم که ستاد مبارزه با قاچاق اقدامات خوبی را انجام داده، اما همچنان عزم جدی از سوی دولت در این زمینه دیده نمی‌شود.

عضو فراکسیون روحانیت پارلمان بیان داشت: توسعه صادرات نیز به امر رونق تولید کمک می‌کند، اما شاهد بودیم در ۵ سال اخیر دولت به جای افزایش صادرات، به برجام بی فرجام پرداخت.

حجت الاسلام آزادی خواه تصریح کرد: اگر تلاشی که در برجام شکل گرفت معطوف به توسعه روابط با همسایگان شده بود، قطعا امروز نتایج خوبی را کسب کرده بودیم. امیدواریم رییس جمهور پس از سفر اخیر خود به عراق به توسعه روابط با این کشور و همسایگان دیگر بپردازد.

وی گفت: بانک‌ها نیز وظیفه دارند در راه توسعه تولید داخلی قدم بردارند.

حجت الاسلام آزادی خواه در واکنش به گستاخی اخیر آمریکا در قبال سپاه پاسداران، بیان داشت: ترامپ غلط می‌کند که سپاه پاسدارن را که در حال خدمت رسانی به مردم سیل زده است را تروریست می‌خواند.

نماینده مردم ملایر در پایان تصریح کرد: عده‌ای از مدیران خائن نمی‌خواهند کشور پیشرفت کند و در میان آن‌ها برخی از دو تابعیتی‌ها نیز حضور دارند. /۸۵۶/پ202/ق
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
با وجود افرادی در بدنه خانه ملت ، دولت و حاکمیت که بیش از آنکه نگران وضعیت معیشت مردم محروم و مستضعف باشند دغدغه زندگی فرزندان،خانواده و افراد و مدیران دوتابعیتی را در خارج از کشور دارند و با چنین تعارض منافع آشکاری که بین چنین افرادی در مدیریت کشور و مردم وجود دارد نمی توان انتظار داشت که در ارتباط با فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی در سند راهبردی گام دوم انقلاب و در سال رونق تولید در زمینه مصوبات لوایح ضد غربی،مقابله با جریان نفوذ، اصلاحات ساختار اقتصادی، اصلاح نظام بانکی،مبارزه با مفاسد اقتصادی، رانت ، تبعیض،تبانی ،ارتشاء و اجرای عدالت اقدامات جدی صورت پذیرد.
کشور و مردم نیازی به مسئولینی که با نگاه از بالا به پایین دو نسخه متفاوت یکی برای عامه مردم و دیگری برای خود ،خانواده و اطرافیانشان داشته باشند ندارند.
مردم مسئولینی می خواهند که مطابق فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی شآن و منزلت خود را در خدمتگزاری و پاسخگویی به مردم بدانند و نه در آقایی وقدرت محوری در مسئولیت و جایگاهی که بواسطه صبر و استقامت و خون دل خوردن و به هزینه همین مردم به آنها واگذار گردیده و دو دستی خود ، خانواده ، قبیله ، باند و اطرافیانشان را سر سفره انقلاب نشانده و عامه مردم را از آن محروم کرده اند.
می بایستی مطابق منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب و برای نجات و آینده کشور ، انقلاب و مردم هرچه سریعتر بدنه فکری و استراتژیک مدیریت کشور از دست چنین افراد ریاکار ، خسته ، از راه برگشته ، بی رمق و منافق خارج گردیده و در دست افراد صالح ،صادق،متخصص با انگیزه و جوانان متعهد به آرمان های انقلاب قرار بگیرد
که مهمترین وظیفه شان پاسخگویی در برابر مسئولیتشان به مطالبه گری و نظارت موثر مردم ،رسانه ها و قوه قضاییه می باشد.
1
0
زهره بابلی
Iran, Islamic Republic of
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
خبر دارای چند غلط املایی است.
0
0