۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۰۲۰۸۴
مدیرکل روابط عمومی حوزه‌های علمیه خواهران:

حوزه های علمیه خواهران برای کمک به سیل زدگان بسیج شده اند

حوزه های علمیه خواهران برای کمک به سیل زدگان بسیج شده اند
مدیرکل روابط عمومی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: بخش زیادی از کارمندان حوزه‌های علمیه خواهران کشور درصدی از حقوق خود را برای کمک به هموطنان سیل‌زده اختصاص داده‌اند

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی مولایی، ضمن اعلام همدردی با هموطنان آسیب دیده سیل بیان کرد: طلاب و کارکنان حوزه‌های علمیه خواهران برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل در کشور بسیج شده‌اند.

مدیرکل روابط عمومی حوزه‌های علمیه خواهران افزود: طلاب، استادان و کارمندان حوزه‌های علمیه خواهران در قالب گروه‌های جهادی و کمک‌های نقدی، هموطنان سیل‌زده را یاری کردند.

وی خاطرنشان کرد: بخش زیادی از کارمندان حوزه‌های علمیه خواهران کشور نیز درصدی از حقوق خود را برای کمک به هموطنان سیل‌زده اختصاص داده‌اند و این کار نیک به صورت یک پویش در حوزه‌های علمیه خواهران در حال انجام است.

حجت الاسلام مولایی اظهار کرد: مدارس علمیه خواهران با وجود تعطیلی در ایام نوروز، پذیرای مردم سیل زده بودند و از تمام توان و ظرفیت خود برای کمک به مردم سیل زده استفاده کردند و تاکنون نیز کمک های نقدی و غیر نقدی زیادی مانند تهیه و توزیع غذا میان سیل زدگان توسط حوزه علمیه خواهران انجام شده است.

وی در پایان با بیان اینکه باید با تمام توان خود به سیل زدگان و مردم کمک کنیم خاطرنشان کرد: سعی داریم با تلاش حداکثری مدیران، طلاب و مبلغان در مدارس علمیه خواهران همدلی و همراهی چشمگیر مادی و معنوی را با هموطنان آسیب دیده از سیل در استانهای مختلف به عمل آوریم./829/ج

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات