۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۶۰۲۱۲۲

خبر ورود آب به سوسنگرد کذب محض است

خبر ورود آب به سوسنگرد کذب محض است
مسؤول فضای مجازی دفتر امام جمعه دشت آزادگان گفت: خبر منتشر شده درباره ورود آب به شهر سوسنگرد در فضای مجازی کذب محض است.
حسن مرمضی، مسؤول فضای مجازی و فرهنگی دفتر امام جمعه دشت آزادگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پیرامون خبر منتشر شده درباره ورود آب به شهر سوسنگرد در فضای مجازی عنوان داشت: خبر منتشر شده کذب محض و هیچگونه صحتی ندارد.

مسؤول فضای مجازی دفتر امام جمعه دشت آزادگان با بیان اینکه شامگاه گذشته حجت الاسلام شمیل پور، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در محل مصلای نماز جمعه با سفارش مردم شریف و ولایتمدار و انقلابی دشت آزادگان به حفظ آرامش کامل عنوان داشت: با توجه به اعلام ستاد بحران استان و شهرستان و تماس‌های تلفنی متعدد از جانب مسؤولان عالی رتبه کشوری و استانی با شخص امام جمعه شهرستان مبنی بر اعلام تخلیه منازل شهر‌های مختلف دشت آزادگان، وی برای حفظ جان و مال شهروندان و روستاییان و توصیه آن‌ها بر هماهنگی و همکاری لازم با ستاد بحران بصورت احتیاطی خواستار تخلیه منازل شده اشد.

مرمضی بیان داشت: حجت الاسلام شمیل پور با توصیه و سفارش مؤکد به مسؤولان شهرستان برای تأمین امکانات لازم وکافی جهت تخلیه منازل شهروندان و روستاییان را خواستار شد و از مردم شهرستان خواست تا اخبار موثق را فقط از صدا و سیما و منابع رسمی منتشرشده پیگیر شوند و به اخبار منتشر شده در فضای مجازی که هیچ گونه منبع خبری موثق ندارند، توجه نکنند.

وی با بیان اینکه امام جمعه شهرستان در خصوص آخرین وضعیت بحران ناشی از سیل با اکثر ائمه جمعه شهرستان‌های استان و همچنین فرماندهان نظامی و انتظامی سراسر استان دیدار و گفتگو کرده است، افزود: ائمه جمعه و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان‌های استان ضمن حضور و همچنین طی تماس‌های تلفنی، همدردی خود را با امام جمعه و مردم شریف این شهرستان اعلام  کردند.

مسؤول فضای مجازی دفتر امام جمعه دشت آزادگان با اشاره به برپایی موکب بین الحرمین به همت دفتر امام جمعه گفت: حجت الاسلام شمیل پور امروز از روستا‌های شاکریه و سبهانیه شرقی و بُنده حضور پیدا کرد و در خصوص خدمت رسانی هرچه بهتر برای این روستا‌ها به ویژه روستا‌های شاکریه و بُنده که در محاصره کامل سیل قرار گرفتند، را خواستار شد. /۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات