۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۰۲۱۴۵
سردار سلیمانی:

مشتاقان دفاع از حرم به خوزستان بیایند

مشتاقان دفاع از حرم به خوزستان بیایند
سردار سلیمانی گفت: جوانان مشتاق دفاع از حرم باید به خوزستان بیایند چرا که سیل اخیر یک دفاع از حرم است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس، شامگاه گذشته با حضور در ستاد مردمی امدادرسانی به مردم سیل‌زده خوزستان، ضمن تشکر از زحمات آیت‌الله موسوی جزایری در راه اندازی ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان خوزستان عنوان داشت: آیت‌الله موسوی جزایری با تعطیلی حوزه علمیه، مهمترین درس طلاب را خدمت به مردم قرار داد.
                                 پ/مشتاقان دفاع از حرم به خوزستان بیایند      
فرمانده سپاه قدس با اشاره به مشتاقان دفاع از حرم گفت: جوانان مشتاق باید به خوزستان بیایند چرا که حادثه اخیر یک دفاع از حرم است و به واقع همه دفاع‌ها برای حریم انسانیت بوده و چنین دفاعی اکنون بهترین جهاد است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه در مناطق سیل زده تحت تأثیر همت مردم قرار گرفتم، عنوان داشت: این مردم با وجود هشدار‌های زیاد مبنی بر تخلیه روستاها، با ابتدایی‌ترین امکانات ایستادگی کرده و در حال مقابله با سیلاب هستند.

وی با تأکید بر ضرورت کمک به مردم ابراز کرد: تخلیه مردم خسارت است، اما تخلیه برای بقای بدون خسارت مهمتر محسوب می‌شود.
                             پ/مشتاقان دفاع از حرم به خوزستان بیایند
فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه دستور مسؤولان مبنی بر تخلیه برای حفظ جان‌ها است، تصریح کرد: باید با حفظ کرامت انسانی به بقای مردم بدون ورود خسارت‌های انسانی کمک کرد و ناراحتی و زخم روحی آن‌ها را التیام بخشید.

لازم به ذکر است، سردار سلیمانی در ادامه حضور خود با مادر شهید علی هاشمی دیدار کرد و در جلسه برنامه ریزی مقابله با بحران سیل حضور یافت./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
مردم شریف ایران همانگونه که در چهل سال اخیراسیر لجن پراکنی و تبلیغات دروغین دشمنان نشده اند این بار نیز با همراهی و پشتیبانی از نیروهای مسلح مشت محکمی بر دهان دشمن خواهند زد.
0
0
ثمری
Iran, Islamic Republic of
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
از سرکشی سردار سلیمانی به مناظق سیل زده کشور ممنونیم.
ایشان همیشه مدافع محرومانند.
0
0
خدمتعلی نظرزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
آماده خون خواهی سردار قاسم سلیمانی هستیم
0
0