۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۰۲۱۶۰
امام جمعه سربیشه:

خیران مدرسه ساز به دانش‌آموزان محروم توجه کنند

خیران مدرسه ساز به دانش‌آموزان محروم توجه کنند
امام جمعه سربیشه گفت: خیران افزون بر اینکه به ساخت فیزیکی مدارس توجه دارند باید به توسعه معنوی مدارس و کمک به دانش آموزان توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سنجری، امام جمعه سربیشه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیران در کشور باید به مباحث علم و دانش و زیرساخت‌های آن توجه داشته باشند.

وی گفت: خیران مدرسه ساز مسؤولیت بزرگی دارند و هر ساله فعالیت‌های خوبی در حوزه مدرسه سازی داشتند و شاهد فعالیت‌های موثر و امیدبخش خیران در سربیشه هستیم.

امام جمعه سربیشه افزود: بسیاری از مناطق استان با کمبود فضای آموزشی روبرو هستند که به واسطه حضور خیران مدرسه ساز این فضاهای آموزشی دگرگون شده است.

حجت الاسلام سنجری با بیان اینکه خیران مدرسه ساز در سربیشه اقدامات خوبی انجام دادند، تصریح کرد: باید به توسعه و مجهز کردن مدارس بیشتر توجه کرد چرا که دانش‌آموزان بهتر می‌توانند به کسب علم و دانش بپردازند.

وی ادامه داد: طبق گفته مسؤولان آموزش و پرورش استان تا چند سال آینده هیچگونه مدرسه کانکسی و غیراستاندارد وجود نخواهد داشت و در حال حاضر در سربیشه مدرسه مازاد به همت خیران وجود دارد و نیازی به تاسیس مدرسه جدید نیست.

امام جمعه سربیشه با بیان اینکه بنیاد برکت و خیران برای ساخت مدرسه در روستاهای شهرستان ورود کردند، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های خیران به اندازه تعلیم و تربیت از اهمیت بسزایی برخوردار است.

حجت الاسلام سنجری اظهار کرد: خیران افزون بر اینکه به ساخت فیزیکی مدارس توجه دارند باید به توسعه معنوی مدارس و کمک به دانش آموزان توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه برخی از دانش‌آموزان مستضعف در شهرستان از داشتن لباس و کفس مناسب محروم هستند، افزود: آستان قدس رضوی در زمینه کمک به دانش آموزان نیازمند فعالیت‌های خوبی کرده اما همچنان کافی نیست./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات