۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۶۰۲۱۷۰
مدیر حوزه های علمیه استان همدان:

نیازمند یاری امام جمعه همدان در انجام کارهای فرهنگی هستیم

نیازمند یاری امام جمعه همدان در انجام کارهای فرهنگی هستیم
حجت الاسلام فاضلیان گفت: درخواست حوزه علمیه خواهران همدان از نماینده مقام معظم رهبری در استان این است که در انجام امور مختلف در سطح استان مجموعه ما را یاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان مدیر حوزه علمیه خواهران همدان صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان با تبریک سال نو و انتصاب حجت الاسلام والمسلمین شعبانی یادآور شد: انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در استان همدان با ایام مبارکی هم زمان شده است که باید این موضوع را به فال نیک گرفت.

وی با اشاره به حضور خود به عنوان مدیر حوزه علمیه همدان خاطر نشان کرد: در زمانی که این مسؤولیت را به بنده واگذار کردند مدیریت حوزه خواهران منطقه ای بود و پس از چند سال تبدیل به استانی شد.

حجت الاسلام فاضلیان افزود: با تلاشی که همکاران بنده در استان انجام داده اند امروز تعداد 10 مدرسه، در سطح دو و یک مدرسه در سطح سه مشغول به فعالیت و تربیت طلاب هستند.

وی با اشاره به این که تعداد 1548 طلبه خواهر در استان مشغول تحصیل هستند تصریح کرد: 167 نفر از اساتید ما در مدارس استان به تدریس می پردازند و در تربیت این امر بسیار مهم و حساس فعال هستند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان یادآور شد: درخواست بنده و همه همکاران و اساتید حوزه علمیه خواهران از نماینده مقام معظم رهبری در استان همدان این است که در انجام کارهای فرهنگی و آموزشی در سطح استان مجموعه ما را یاری دهند.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری دروس سطح چهار در حوزه علمیه خواهران همدان اظهار داشت: از آنجایی که این سطح در شهرها و استان های دیگر در حال تدریس می باشد امیدوار هستیم با حضور حجت الاسلام والمسلمین شعبانی تدریس سطح چهار نیز در استان محقق شود.

حجت الاسلام فاضلیان سپس پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران را تقدیم نماینده ولی فقیه در استان همدان کرد.

در پایان این دیدار نیز مدیران مدارس به طرح مشکلات و مطالب خود پرداختند./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات