۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۰۲۱۷۳
فتاح خبر داد؛

پرداخت وام قرض الحسنه ویژه اشتغال زایی برای خانواده های سیل زده

پرداخت وام قرض الحسنه ویژه اشتغال زایی برای خانواده های سیل زده
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ۲۰ تا ۵۰ میلیون وام صندوق قرض الحسنه به منظور اشتغال زایی جدید ویژه خانواده‌های سیل زده پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، پرویز فتاح، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، صبح امروز در دیدار استاندار لرستان با اشاره به خسارت ناشی از سیل اخیر و وضعیت خانواده های سیل زده گفت: کمیته امداد در حمایت از سیل زدگان در صحنه حضور دارد.

وی با اشاره به انجام برنامه ریزی های لازم در زمینه حمایت از سیل زدگان افزود: لوازم مورد نیاز مددجویان از سوی کمیته امداد تهیه خواهد شد.

فتاح خاطرنشان کرد: حدود 20 هزار خانوار از مددجویان تحت حمایت نهاد مردمی کمیته امداد دچار خسارت شده است و اقدامات لازم برای جبران خسارت ها صورت می گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در حمایت از مردم سیل زده و آسیب دیده از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم، عنوان کرد: مردم تاکنون 430 میلیارد ریال به این نهاد حمایتی برای کمک به سیل زدگان پرداخت کرده اند.

رییس کمیته امداد بیان داشت: از مبلغ فوق 230 میلیارد ریال به صورت کالا و 200 میلیارد ریال نیز به صورت نقدی بوده که در حال توزیع آن بین سیل زدگان هستیم.

وی با اشاره به در نظر گرفتن 200 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی در مرحله اول ویژه خانواده های سیل زده افزود: این تسهیلات به صورت قرض الحسنه و با سرعت پرداخت خواهد شد.

فتاح از پرداخت وام در راستای اشتغال زایی ویژه سیل زدگان خبر داد و یادآور شد: در این زمینه نیز 20 تا 50 میلیون وام صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت می شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات