۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۶۰۲۱۷۵

توزیع روزانه بیش از هزار پرس غذا در میان سیل زدگان

توزیع روزانه بیش از هزار پرس غذا در میان سیل زدگان
طرفی گفت: مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا (س) خوزستان، در ۴ روز اخیر روزانه بیش از هزار پرس غذا در میان سیل زدگان توزیع کرده است.
حمید طرفی، مدیرعامل مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا (س) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره وضعیت خانواده‌های سیل زده اظهار داشت: به مدت ۴ روز است که روزانه هزار و ۵۰۰ پرس غذا را در میان سیل زدگان توزیع می‌کنیم و این توزیع تا استقرار سیل زدگان در مناطل شان ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا (س) خوزستان با بیان اینکه پخت غذا در ۳ شعبه مؤسسه بطور همزمان صورت می‌گیرد، عنوان داشت: توزیع غذا در میان سیل زدگان ۴ اردوگاه و ۳ روستا صورت می‌گیرد و در این باره از خیرانی که به یاری ما شتافتند، کمال تشکر را داریم.

طرفی با اشاره به اینکه توزیع غذا در میان سیل زدگان الهایی، حمیدیه، گوریه، ملیحان و روستا‌های شعیبیه صورت می‌گیرد، افزود: صابون، شامپو، پوشک بچه و لوازم بهداشتی دیگر اقلامی هستند که از سوی خیران در اختیار مؤسسه قرار گرفته و در میان سیل زدگان توزیع می‌شود.

مدیر عامل مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا (س) خوزستان گفت: در طرح طرح کمک رسانی به سیل زدگان از سوی مؤسسه، توزیع غذا در ۳ وعده و به صورت مستقیم از سوی خود مؤسسه صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سبد ارزاق به صورت ماهیانه در میان خانواده‌های تحت پوشش مؤسسه توزیع می‌شود، بیان داشت: در اواخر اسفندماه و با توجه به در پیش بودن سال نو، سبد ارازق در میان ۷۵۰ تا هزار خانوار تحت پوشش مؤسسه توزیع شد که این سبد ارزاق شامل یک کیلو گوشت، شکر، ۲ عدد سویا، نیم کیلو چای، ۲ عدد روغن مایع، رب گوجه فرنگی، قند، ماکارونی، تاید و ۱۰ کیلو برنج است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات