۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۶۰۲۲۰۶

برگزاری دوره "تجربه‌نوردی مجموعه‌های تربیتی آموزشی" در قم

برگزاری دوره
دوره "تجربه‌نوردی مجموعه های تربیتی آموزشی کشور" به همت مدرسه تمدن نوین اسلامی(متنا) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، دوره "تجربه‌نوردی مجموعه‌های تربیتی آموزشی کشور" به همت مدرسه تمدن نوین اسلامی(متنا) 22 و 23 فروردین در قم برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، با توجه به عبور نظام تعلیم و تربیت ایران از تعلیم و تربیت غربی به سوی تعلیم و تربیت اسلامی، لازمه فعالیت در عرصه‌ تربیت اسلامی، شناخت تمامی تلاش‌ها و تجربه‌ها برای عبور از تربیت غربی به سمت تربیت اسلامی است، چراکه چنین شناختی سبب ایجاد وسعت اندیشه، افق دید و افزایش قدرت خلاقیت و نگاه نوآورانه به مسألۀ تربیت خواهد شد.

از این‌رو، زمینه‌ای توسط مدرسه تمدن نوین اسلامی(متنا) فرآهم شده است تا فعالان و دغدغه‌مندان عرصه تعلیم و تربیت بتوانند در یک رویداد دو روزه با کوشش‌های دلسوزانه و مبانی علمی موجود در این زمینه آشنا شده و از تجارب آنها استفاده کنند.

تولیدی| تجربه نوردی مجموعه‌های تربیتی آموزشی کشور برگزاری می‌شود

در این رویداد از تجارب مجموعه‌هایی همچون حکمتسرای اصفهان با ارائه استاد علیرضا دوستانی، مجتمع آموزشی تربیتی توحید قم با ارائه حجت الاسلام رضا فرهادیان، مدرسه سراج تهران با ارائه استاد محمد آزین، مسجد مدرسه صنعتگران مشهد با ارائه حجت الاسلام آباد و مدرسه هدایت میزان تهران با ارائه استاد محمدجواد علی‌اکبریان استفاده خواهد شد.

این دوره، روزهای پنجشنبه 22 فروردین ماه سال جاری از ساعت 8 تا 18 و جمعه 23 فروردین‌ماه از ساعت 8 تا 13 در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، هزینه ثبت نام برای شرکت در این دوره 90 هزار تومان بدون اسکان و 130 هزار تومان با اسکان است که برای گروه های بالای 3 نفر تخفیف ویژه نیز در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در آن می‌توانند با شماره 09197459579 تماس گرفته یا به سایت متنا مراجعه کنند./876/ت302/س

مهدی شاهی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
آفرین
0
0