۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۶۰۲۲۲۶
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

موضع گیری‌ آمریکا در برابر سپاه ناشی از شکست‌های متعدد آن‌ها در منطقه است

موضع گیری‌ آمریکا در برابر سپاه ناشی از شکست‌های متعدد آن‌ها در منطقه است
عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: موضع گیری‌ مقامات جنایت کار آمریکا در برابر سپاه پاسداران ناشی از شکست‌های متعدد آن‌ها از این نیروی مردمی و انقلابی در منطقه است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از پاسداران با تبریک حلول ماه شعبان و در پیش بودن ولادت با سعادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) گفت: ماه شعبان فرصتی برای تهذیب نفس و پالایش روح است.
 
حجت الاسلام لائینی در ادامه سخنان خود به تلاش‌های بی وقفه سپاه در چهار دهه اخیر اشاره کرد و با بیان این که پاسداری از اسلام و انقلاب یکی از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های سپاه است، خاطرنشان کرد: این نهاد که برخاسته از متن مردم است در چهل سال اخیر همواره پشتیبان و حامی انقلاب و دستاورد‌های آن بوده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سپاه در همه عرصه‌ها به یاری مردم شتافته است، بیان داشت: در همین سیل اخیر این نیروی مردمی و انقلابی با همه امکانات و توان خود به یاری و کمک رسانی به مردم آمده و نقش بسیار مهمی نیز در عبور از بحران ایفا کرده است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با انتقاد از برخی اظهار نظرات در خصوص عملکرد سپاه، آن را بی انصافی در مقابل خدمات ارزشمند این نیرو‌های مردمی و انقلابی دانست و تصریح کرد: سپاه از جنس مردم بوده و همواره برای خدمت به مردم و انقلاب آماده است.
 
حجت الاسلام لائینی با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر بسیاری از توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب و نظام را شناسایی و خنثی کرده است، گفت: دلیل عصبانیت دشمنان از این نیروی مردمی و انقلابی نیز نقش آفرینی آن در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سپاه با مدیریت صحیح خود در شکل دهی جبهه مقاومت در منطقه توطئه آمریکایی‌ها در خاورمیانه را خنثی و امنیت و آرامش را به منطقه باز گرداند، بیان داشت: آمریکایی‌ها پس از انجام هزینه‌های هنگفت مجبور شدند منطقه را ترک کنند و این به دلیل شکست‌های متعددی است که در برابر سپاه پاسداران خوردند.
 
وی با بیان این که سپاه افزون بر موفقیت‌های نظامی، در عرصه‌های اقتصادی، خدمات رسانی، فقر زدایی و فرهنگی نیز خدمات و موفقیت‌های بسیاری داشته است، گفت: امروز بسیاری از رویداد‌های مهم عمرانی و اقتصادی کشور که با بدعهدی غربی‌ها مواجه شد به دست توانمند این نیروی مردمی و انقلابی در حال انجام است.
 
حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که عصبانیت آمریکایی‌ها از سپاه پاسداران بسیار طبیعی است، تصریح کرد: موضع گیری‌های مقامات جنایت کار آمریکایی در برابر سپاه پاسداران ناشی از شکست‌های متعدد آن‌ها از این نیروی مردمی و انقلابی در منطقه است.
 
وی با بیان این که عملکرد ارزشمند و غرور آفرین سپاه در داخل و خارج موجب خشم و غضب دشمنان و بدخواهان ملت ایران از این نیروی انقلابی شده است، گفت: تروریست خواندن سپاه از سوی آمریکایی‌ها تأثیری از عزت و اقتدار این نیرو‌های قدرتمند مردمی کشورمان ندارد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات