۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۶۰۲۲۲۹
حجت الاسلام سبزی خبر داد؛

تخریب استادسرای حوزه علمیه پلدختر بر اثر وقوع سیل

تخریب استادسرای حوزه علمیه پلدختر بر اثر وقوع سیل
مدیر مدرسه علمیه برادران پلدختر گفت: در راستای وقوع سیل اخیر استادسرای حوزه علمیه به صورت 100 در صد تخریب شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام نادر سبزی، مدیر مدرسه علمیه برادران پلدختر، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: بر اثر سیل اخیر مدرسه علمیه برادران پلدختر نیز دچار اسیب شده است.

وی با اشاره به اینکه مدرسه علمیه پلدختر از گل و لای پر شده است، افزود: با همت والای طلاب و گروه های جهادی در حال پاک سازی مدرسه هستیم.

حجت الاسلام سبزی عنوان کرد: در تلاش هستیم که پس از پاک سازی مدرسه از گل و لای فعالیت درسی طلاب را آغاز کنیم و خسارت های ناشی از سیل نیازمند جبران است تا تحصیل طلبه ها با مشکل مواجه نشود.

وی در ادامه از تخریب استادسرای مدرسه علمیه برادران پلدختر خبر داد و افزود: ساختمان دو طبقه استادسرای این مدرسه بر اثر وقوع سیل به صورت صدرصدی تخریب شده است.

مدیر مدرسه علمیه برادران پلدختر با اشاره به وضعیت بحرانی شهرستان پلدختر بر اثر وقوع سیل خاطرنشان کرد: دغدغه طلاب افزون بر پاکسازی مدرسه علمیه امدادرسانی به دیگر خانواده های سیل زده است.

وی یادآور شد: طلبه ها و روحانیان و مبلغان دیگر استان ها نیز به صورت جهادی در مناطق سیل زده فعالیت دارند و بیل به دست به دور از غرور در تلاش بوده تا دردی از مردم سیل زده را کاهش دهند.

حجت الاسلام سبزی روحانیت را از مردم دانست و عنوان کرد: این قشر همواره در بین مردم حضور دارند و در هر زمینه ای یاری رسان مردم بوده و هستند./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات