۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۰۲۲۳۶
حجت الاسلام ذوالنور در گفت وگو با رسا:

نیروهای آمریکایی در منطقه روی آرامش را نخواهند دید

نیروهای آمریکایی در منطقه روی آرامش را نخواهند دید
عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه نیروهای آمریکایی در منطقه روی آرامش را نخواهند دید، گفت: تحریم های دشمن بر عملکرد سپاه تأثیری نخواهد داشت.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به هزینه 7 تریلیون دلاری آمریکا برای تصاحب منطقه گفت: شاهد هستیم که دشمن علیرغم هزینه های هنگفتی که در منطقه کرده، نتوانسته است به نتیجه ای دست پیدا کند و عامل اصلی عدم موفقیت خودشان را نیز جمهوری اسلامی و ملت سرافراز ایران می داند.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بازوی توانمند ملت ایران دانست و اظهار داشت: دشمن به خوبی می داند که این نهاد انقلابی از متن مردم ایران برخاسته و سیاست های آن ها را در منطقه با شکست مواجه می کند، بنابراین طبیعی است که کینه و بغض بسیار شدیدی نسبت به آن داشته باشند.

حجت الاسلام ذوالنور خاطرنشان کرد: دشمن برای عقده گشایی و زهر ریختن به ملت ایران از هیچ کاری فروگذار نمی کند و نکته حائز اهمیت آن است که سیاست های محکوم به شکستشان راه به جایی نخواهد برد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصمیم دولت آمریکا مبنی بر تروریست معرفی کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر محبوبیت این نهاد انقلابی در دل های مردم منطقه می افزاید، عنوان کرد: آگاهان جهان با این تصمیم دولت آمریکا به بررسی می پردازند تا بدانند دلیل این تصمیم چیست؛ قطعاً با تروریست معرفی کردن سپاه پاسداران از سوی دولت آمریکا بر رسوایی هر چه بیشتر سردمداران کاخ سفید افزوده خواهد شد.

وی افزود: سپاه با دعوت رسمی و دعوت مسؤولان رسمی کشورهای منطقه در برخی مناطق دست به اقدامات مستشاری زده است؛ عراق، افغانستان و دیگر کشورهای منطقه فریاد برمی آورند که آمریکایی ها از منطقه شان خارج شوند، اما آن ها خارج نمی شوند، با این حال آمریکایی ها تروریست هستند یا سپاه پاسداران؟ بدون شک گروهک های تروریستی همچون داعش و اربابانشان تروریست هستند و این ماجرا بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه منشأ اقتدار و توانمندی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داخلی و بومی است، ابراز کرد: از همین جهت تحریم های دشمن تأثیری بر عملکرد سپاه نخواهد گذاشت.

نماینده مجلس شورای اسلامی از تدارک طرح دوفوریتی برای اقدام متقابل با تصمیم دولت آمریکا مبنی بر تروریست معرفی کردن سپاه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد و تصریح کرد: حال که آمریکا گستاخی کرده، ما نیز سرویس های جاسوسی، دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و ارتش آمریکا را تروریست معرفی می کنیم و نهادهای مختلف کشور اعم از قوه قضاییه و دستگاه های امنیتی کشور برای برخورد با آنها وظیفه پیدا می کند.

وی با بیان اینکه آمریکا با قطعی کردن تصمیم خود مبنی بر تروریست معرفی کردن سپاه به جای منفعت، خسارت های فراوانی خواهد دید، تأکید کرد: با تروریست معرفی شدن نیروهای آمریکایی از سوی جمهوری اسلامی، آمریکا در منطقه جایی نخواهد داشت و دیگر روی امنیت را نخواهد دید.

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به اینکه اقدامات آمریکا علیه سپاه پاسداران سبب ایجاد وحدت میان جریانات مختلف سیاسی در کشور می شود، گفت: همه نمایندگان مجلس اعم از فراکسیون ولایی، فراکسیون مستقل و فراکسیون امید اتفاق نظر دارند که باید در مقابل آمریکا ایستاد و از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرد. /841/ت301/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات