۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۶۰۲۲۴۶
استاد حوزه علمیه:

مشکلات اقتصادی کشور با رونق تولید برطرف می شود

مشکلات اقتصادی کشور با رونق تولید برطرف می شود
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مهمترین راهکار در مقابله با جنگ اقتصادی است، گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور با رونق تولید رفع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید یاسر موسوی استاد حوزه علمیه، امروز نخستین جلسه درس اخلاق سال جدید که در مدرسه علمیه کوثر برگزار شد، گفت: اهل بیت عصمت و طهارت همانند کشتی نجاتی می مانند که در دریای مواج و طوفانی مایه امن و امنیت سرنشینان خود می شوند بنابراین اگر کسی از این کشتی بیرون بیایید غرق شدن سرنوشت قطعی او خواهد بود.

وی افزود: در طول تاریخ ۱۴۰۰ ساله تند روی ها و کند روی ها بیشترین صدمات را به اسلام وارد آورده است به خصوص تند روی های برخی مسلمان نماها که مهمترین عامل در به انحراف کشاندن جامعه اسلامی به شمار می رفتند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون عمل به هنگام بیان داشت: جامعه کنونی ما نیز اسیر تندروی ها و کند روی های برخی از حزب اللهی نماها است.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: عده ای از این افراد با تند روی هایی مثل زیاد کردن ادعیه ها باعث دل زدگی مردم از دین می شوند همچنین در جامعه اسلامی کند روی و جا ماندن از دستورات اسلامی زیاد وجود دارد اما ضرر تند روها برای جامعه بسیار بیشتر است.

وی در خصوص نامگذاری سال که از سوی رهبر معظم انقلاب سال رونق تولید نام گرفت، گفت: از سال 87 تا ۹۸ تمامی شعار سال ها به شعار اقتصادی تبدیل شده است. امروز جامعه اسلامی ما درگیر جنگ فرهنگی است  و این جنگ برای فاسد کردن جوانان به راه افتاده به حدی که روزی ۳۲۰ هزار شبکه و صفحات مجازی علیه اسلام و قرآن صحبت می کنند و  برنامه پخش می کنند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ایران در جنگ فرهنگی پیروز شده است، گفت: در همین هجوم فرهنگی ما شاهد شهدای حرم هستیم راهپیمایی بزرگ اربعین و فعالیت صدها نیروی جهادی همه بیانگر پیروزی ما در جنگ فرهنگی است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به دیگر توطئه های دشمنان علیه کشور ایران گفت: دشمنان پس از اینکه در جنگ فرهنگی شکست خوردند اقدام به ایجاد جنگ داخلی که به اصطلاح خودشان جنگ امنیتی نام گرفته بود با رهنمود های رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم بصیر ایران این جنگ نیز با شکست روبرو شد.

وی افزود: یکی دیگر از جنگ هایی که درگیر آن هستیم جنگ نیابتی است و متاسفانه بسیاری از مردم این جنگ را درک نکرده و باور ندارند جنگی که در سوریه، یمن، عراق و .. اتفاق افتاده هدف این جنگ ها ایران است.

حجت الاسلام موسوی جنگ اقتصادی را بدترین نوع جنگی خواند که ایران درگیر آن است و گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب در جنگ اقتصادی کشوری برنده است که بتواند اوضاع اقتصادی  خود را تکمیل کند؛ اقتصاد مقاومتی راه کاریست که رهبر انقلاب برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن ارائه دادند که اگر محقق شود بزرگترین تحریم ها هم نمیتواند به کشور آسیب برساند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه رونق تولید با دو ضلع عرضه و تقاضا محقق می شود، عنوان کرد: اگر تولید کننده در سال رونق تولید، تولید خوب ارائه دهد، مردم به تولید داخلی اعتماد خواهند کرد و از آنجایی که چاره گرانی تولید بیشتر است در نتیجه تولید بیشتر رقابت را بیشتر و کیفیت کالا را بالا می برد؛ تنها راه حل مشکلات کنونی کشور رونق در تولید است./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات