۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۶۰۲۲۵۹
مدیر حوزه علمیه مازندران:

تروریست خواندن سپاه، اوج استیصال و درماندگی آمریکایی ها است

تروریست خواندن سپاه، اوج استیصال و درماندگی آمریکایی ها است
مدیر حوزه علمیه مازندران، اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی را نشان دهنده اوج استیصال و درماندگی آن‌ها در برابر ملت بزرگ ایران دانست.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با محکوم کردن اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی، این اقدام آمریکایی‌ها را نشان دهنده اوج استیصال و درماندگی آن‌ها در برابر ملت بزرگ ایران دانست.
 
وی با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیرویی برخواسته از متن مردم است و تروریست قلمداد کردن این نیروی مردمی به معنای تروریست دانستن کل ملت ایران است، افزود: این اقدام آمریکایی‌ها مغایر با اصول بنیادین حقوق بین الملل است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که امروز آمریکایی‌ها درمانده‌تر از هر زمان دیگری هستند و به همین دلیل دست به چنین اقدامات جنون آمیزی می‌زنند، بیان داشت: شکست‌های متعدد آمریکایی‌ها در منطقه موجب خشم و غضب آن‌ها نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده است.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که تروریست خواندن نیروی مردمی و انقلابی از سوی کشوری که خود نخستین حامی تروریست در جهان است بسیار مضحک به نظر می‌رسد، خاطرنشان کرد: حمایت آمریکایی‌ها از گروه‌های تروریستی در منطقه برای همه کشور‌ها و ملت‌ها به اثبات رسیده است.
 
وی، قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی را خوش خدمتی ترامپ به صهیونیست‌ها و شخص نتانیاهو بوده است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند که با این اقدامات خود نمی‌توانند از عزت و عظمت سپاه پاسداران بکاهند.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که سپاه قدرتمند‌تر از هر زمان دیگری به وظایف و تکالیف خود ادامه خواهد داد، بیان داشت: این اقدام دولتمردان آمریکایی بار دیگر اقتدار و عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در جهان نشان می‌دهد.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکا شکست‌های سنگینی از سپاه در منطقه خورده و همین امر موجب عصبانیت آن‌ها شده است، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت که امروز سد محکمی در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های آمریکا و صهیونیست‌ها در منطقه است با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکل گرفته است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکا به جای تروریست خواندن سپاه پاسداران به شرارت‌ها و جنایت‌های خود در منطقه پایان دهد، تصریح کرد: امروز حضور آمریکا در خاورمیانه مهم‌ترین خطر برای همه کشور‌های این منطقه و عامل بی ثبات کننده در خاورمیانه است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات