۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۶۰۲۲۷۴

وکلای ملت در حمایت از سپاه پاسداران چه گفتند؟

وکلای ملت در حمایت از سپاه پاسداران چه گفتند؟
جمعی از وکلای ملت به نمایندگی از فراکسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن سبز بهارستان سخنرانی کردند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه بیستم فروردین ماه سال ۹۸ در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و در روز پاسدار، به نمایندگی از فراکسیون‌های مختلف پارلمان در حمایت از «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» سخنرانی کردند.

مشروح سخنرانی وکلای ملت به شرح ذیل است:

آمریکایی‌ها نمی‌توانند حادثه سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران را از اذهان پاک کنند

مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در خانه ملت با استناد به اصل ۱۵۰ قانون اساسی در اخطاری، گفت: براساس این اصل سپاه حافظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی معرفی شده و باید از این دستاورد‌ها صیانت کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها فراموش کرده اند که عامل اصلی تروریست خودشان هستند، افزود: آمریکایی‌ها با این اقدامات نمی‌توانند جنایاتی که در ۱۸ هزار شهید ترور به ایران تحمیل کردند را فراموش کنند، همچنین حادثه سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران در آسمان را از اذهان پاک کنند.

وی با اشاره به تصویب قانون نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در سال ۶۹، ادامه داد: از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درخواست می‌شود که بند به بند قانونی که در سال ۶۹ تصویب شده را بررسی کرده و گزارش بند‌هایی که اجرا شده را به مجلس ارائه دهند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از رییس مجلس درخواست کرد که دستورکار جلسه امروز را به موضوع اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه در لیست نیرو‌های تروریستی تغییر دهد.

اگر دفاع از مردم و مرز‌ها اقدامی تروریستی است من هم تروریست هستم

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در اخطاری مستند بر اصل (۱۵۰) قانون اساسی گفت: از اظهارات انقلابی دکتر علی لاریجانی و نمایندگان با همه جریان‌ها و سلایق مختلف در خصوص موضوع معرفی سپاه توسط آمریکا به عنوان تروریست تشکر می‌کنیم.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس اصل (۱۵۰) سپاه مسئول دفاع از کشور است و در حالی که سپاه مشغول خدمات‌رسانی به سیل زدگان و لایروبی شهر‌ها و خانه‌های مردم است برای ترامپ، آمریکایی‌ها و آن‌هایی که حمایت کردند جای حماقت است که این سازمان جهادی را به عنوان تروریست معرفی کنند و یاد این می‌افتیم که عدو شود سبب خیر اگر خدا بخواهد.

وی با بیان اینکه اگر دفاع از مردم و مرز‌ها اقدام تروریستی معرفی می‌شود من هم تروریست هستم، افزود: ما ایرانی و انقلابی هستیم و از کشورمان دفاع می‌کنیم و مردم نیز پشت سپاه هستند. امروز نمایندگان لباس سپاه را بر تن کردند و این بیانگر وحدت و یکپارچگی است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: انتظار می‌رود به جهت اهمیت موضوع اجازه دهیم دستور جلسه برای بررسی طرح تقویت جایگاه سپاه در مقابله با آمریکا تغییر یابد؛ همچنین امیدواریم نمایندگان در رابطه با موضوع مربوطه صحبت کنند تا به بررسی طرحی که تمامی نمایندگان امضا کردند، بپردازیم.

پایتخت آمریکا در اسرائیل است

کمال دهقانی فیروزآبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در واکنش به اقدام آمریکایی‌ها در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست نیرو‌های تروریستی، گفت: دخالت آمریکا در ایران تاریخ طولانی دارد و همواره آمریکا در فعالیت‌های ایران دخالت کرده و پس از گذشت زمان به این دخالت‌ها اعتراف کرده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کینه آمریکایی‌ها از ایران از زمان پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی شکل گرفته است، افزود: این کینه به این دلیل بوده که شعار جمهوری اسلامی ایران استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و امام خمینی (ره) شعار اصلی انقلاب را مقابله با سلطه آمریکا و دیکتاتوری و همچنین استقلال قرار دادند.

وی با تاکید بر اینکه کینه آمریکا از سپاه از زمان جنگ تحمیلی تمام عیار ۸ ساله علیه ایران آغاز شده است، ادامه داد: آمریکا ۲۵ سال قبل از پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی در امور ایران دخالت و با کودتا حکومت مصدق را سرنگون کرد و سپس در زمان جنگ تحمیلی به صدام کمک کرده و سپس این فرد را از بین برد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران مسیر درست و عقلانی را طی کرده است، اظهار داشت: ایران در ابتدای پیروزی انقلاب با یک موجود وحشی به نام صدام روبه رو شده و با آن مقابله کرد در حالی که آمریکا و حکومت‌های مرتجع منطقه همانند عربستان و کویت از حکومت صدام حمایت کرده و سپس خود از ناحیه رژیم بعث آسیب دیدند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و غرب تروریست‌ها را در غرب و شرق کشور ایجاد کردند که از دل آن القاعده به وجود آمد، افزود: در واقع آمریکایی‌ها با این اقدام مار در آستین پرورش می‌دادند که حادثه ۱۱ سپتامبر و منفجر کردن برج‌های دوقلو از جمله اقدامات این گروه‌های دست پرورده آمریکا بود.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه در زمان هدف قرار گرفتن حکومت قانونی سوریه توسط داعش آمریکایی‌ها و اطرافیانش از داعش حمایت کردند، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر سوریه منطق درستی را پیش برد و رهبری از تمامیت ارضی سوریه و حکومت قانونی آن حمایت کرده و نیرو‌های قدس و مسلح به یاری سوری‌ها رفته و از حکومت قانونی این کشور حمایت کردند که آمریکا در این مورد نیز آرام آرام متوجه اشتباه خود در حمایت از داعش شد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا از سپاه شکست‌های زیادی خورده و سپاه همانند خار در چشم این کشور است، افزود: آمریکا همیشه مسیر غلط را رفته و ایران راه درست را طی کرده است که اشتباهات آمریکا در انتقال سفارت خود از تل آویو به بیت المقدس، خروج از برجام و سایر معاهدات بین المللی و متصل کردن بلندی‌های جولان به رژیم صهیونیستی خود را نشان می‌دهد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پایتخت آمریکا در اسرائیل بوده و آمریکایی‌ها ابزاری در دست نتانیاهو و رژیم صهیونیستی هستند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها شعار لیبرال دموکراسی را سر داده و عضو شورای امنیت سازمان ملل هستند، اما قطعنامه‌های خود را نقض می‌کنند که ایران در برابر اقدامات آمریکایی‌ها مسیر عقلانیت را پیش گرفته و از این مقاومت سربلند و سرافراز بیرون می‌آید.

اقدام آمریکایی‌ها موجب انسجام داخلی می‌شود

الیاس حضرتی عضو فراکسیون امید پارلمان با اشاره به قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی ایالات متحده گفت: دشمن نادان سپاه پاسداران را مورد اتهام قرار داد از این رو باید این اقدام نابخردانه را تبریک گفت چرا که دشمنان نادان هیچ وقت تحلیل درست و بررسی کارشناسانه از جامعه ایران نداشتند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عنوان مثال در ۲۸ مرداد دست به کودتا زدند و دولت مردمی را سرکوب کردند، در سال ۴۲ نیز به همین شکل و در سال‌های بعد نیز از رژیم شاهنشاهی حمایت کردند که بیانگر نداشتن تحلیل درست از مناسبات و فرهنگ حاکم بر مردم ایران است که همواره منجر به تصمیم‌گیری غلط شده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزندان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: اقدام آمریکایی‌ها قطعاً موجب انسجام داخلی، افزایش محبوبیت سپاه پاسداران و تلاش و ایثارگری این مجموعه خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها درصدد ایجاد شکاف و فاصله بین دولت و ملت هستند، ادامه داد: امروز همه نمایندگان لباس رزم پوشیدند، لباسی که افتخارآمیز است تا نشان دهند سپاه پاسداران یک سازمان محدود و نفرات خاص نیست بلکه تمام ملت ایران و همه اقشار اعم از زن و مرد، شیعه و سنی، کرد، لر، بلوچ و ... خود را پاسدار می‌دانند.

حضرتی با اشاره به اینکه رهبر کبیر انقلاب فرمود "کاش من هم یک پاسدار بودم که اگر سپاه نبود، کشور هم نبود" تصریح کرد: لباس رزم یعنی لباس خدمت، فداکاری، ایثارگر از این رو باید اذعان کرد با دشمنان نادانی مواجه هستیم که قصد از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه قوه مقننه باید پیام روشنی در مقابل اقدام نابخردانه آمریکا بیان کند، گفت: باید نیرو‌های آمریکایی حاضر در غرب آسیا به عنوان تروریست اعلام شوند.

وی با اشاره به اینکه در مقابل اقدام آمریکایی‌ها باید به رفع اختلافات داخلی وسوء تفاهم‌هایی که همانند یک کوه بزرگ شده، پایان داده شود، بیان داشت: امروز اعضای ۳ فراکسیون قوه مقننه همگی لباس سپاه پاسداران را پوشیده و آماده دفاع از منافع ملی و خون شهیدان هستند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اگر اختلافات جزئی را بزرگ کنیم به سیاست‌های آمریکا کمک کرده‌ایم، خاطر نشان کرد: بر این اساس باید در لباس خدمت برای رفع مشکلات مردم خصوصاً در حوزه اقتصادی فعالیت دو چندان کنیم که این موضوعات دو راهبرد اساسی محسوب می‌شود.

ملت ایران و مجلس سبزپوش پشت نیرو‌های مسلح و سپاه هستند

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی نایب رییس فراکسیون روحانیت پارلمان گفت: باید در این لحظه اعلام کنیم که ما متکی به اصولی در نظام جمهوری اسلامی ایران مانند بند (ج) اصل (۳) و (۲) و (۱۵۲) قانون اساسی و ذیل (۱۵۴) قانون اساسی هستیم؛ بر اساس اصل (۱۵۰) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در نخستین روز‌های پیروزی این انقلاب تشکیل شد، برای ادامه نقش خود در نگهبانی از انقلاب و دستاورد‌های آن پابرجا می‌ماند. حدود وظایف و قلمرو مسئولیت این سپاه در رابطه با وظایف و قلمرو مسئولیت نیرو‌های مسلح دیگر با تأکید بر همکاری و هماهنگی برادرانه میان آن‌ها به‌وسیله قانون تعیین می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر دیروز دو قطبی شرق و غرب بود، امروز اسلام و استکبار جهانی است، اسلام پیروز خواهد شد و شاهد حکومت حضرت عدل مهدی موعود خواهیم بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز در جهان پابرجا است، تصریح کرد: تا انقلاب پابرجا است، سپاه نیز پابرجا خواهد بود؛ من عضو سپاه و ۸ سال در جبهه بودم و افتخار خدمت در لباس سپاه را دارم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ملت ایران و مجلس سبزپوش پشت نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه هستند، گفت: آقای ترامپ و سران سلطه اگر فکر می‌کنید در روز پاسدار با تروریست خواندن سپاه می‌خواهید اختلاف و تفرقه در میان ما بیاندازید، غلط و خطای بزرگی است و کور خوانده‌اید، زیرا بسیج غیور ما و نیرو‌های مسلح و مردمی پشت سپاه هستند.

سالک کاشانی افزود: آمریکا اعلام جنگ غیررسمی با جمهوری اسلامی کرده و بداند سرباز‌های آمریکا در منطقه به ویژه فرماندهی هیچ امنیتی نخواهند داشت و آمریکا با قدرتی جهانی از روی عجز و ناتوانی دست به چنین اقداماتی می‌زند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آمریکا ۴۰ سال است که ما را تحریم کرده است و لیستی را در ۲۲ محور تهیه کردند که اعلام کنند جنایات آمریکایی در طول ۴۰ سال بر جمهوری اسلامی چگونه بوده است و آخرین حماقت آن‌ها این بوده که حتی جلوی کمک به سیل‌زدگان را گرفته و این نهایت بدبختی است.

اقدام جاهلانه ترامپ منطقه و جهان را به سمت نا آرامی هدایت می‌کند

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در لیست تروریستی توسط آمریکا، گفت: این اقدام، اقدامی جاهلانه بود و ترامپ با این اقدام منطقه را به سمت ناآرامی هدایت کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: این تصمیم ناشیانه آمریکا ناشی از عدم شناخت ملت غیور ایران است، دولت آمریکا عامل نابودی کشور‌های منطقه مانند عراق، افغانستان و یمن است و نمی‌تواند با این بازی‌ها بر اقدامات خود سرپوش گذارد.

وی با بیان اینکه آمریکا، داعش را که سردسته تروریست‌ها بود ایجاد کرد، اظهار کرد: تروریست اسرائیل و دولت وهابی سعودی است، تروریست آمریکاست که هواپیمای مسافربری ایران را سرنگون کرده و مردم بی گناه ما را در خلیج فارس غرق کرد و به فرمانده خود مدال داد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگرچه ممکن است ما در داخل در انجام امور اختلاف سلیقه داشته باشیم، اما سبزپوشی امروز نمایندگان نشان دهنده این است که همه برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را به کار می‌بریم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما زیر چتر بزرگ ولایت، حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران را تعقیب می‌کنیم، تصریح کرد: براساس اصول متعدد جمهوری اسلامی ایران حافظ نظام و انقلاب سپاه پاسداران است و ملت ایران تا آخرین قطره خون خود از سپاه پشتیبانی می‌کند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی با بیان اینکه امروز مردم برای حمایت از سپاه همه پاسدار هستند، گفت: توفیق حضور در ۸ سال جبهه جنگ را داشتم و در ۲۰ بهمن ۱۳۶۶ در شلمچه مجروح شدم، هنوز ترکش آمریکا در کمرم است و ۷۰ درصد سلامتی خود را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردم با این حال بنده و ۴۰۰ هزار جانباز آماده ایم تا آخرین قطره خون خود را با افتخار تقدیم انقلاب کنیم.

جعفرزاده اظهار کرد: امروز همه پاسدار هستیم و زیر چتر بزرگ ولایت از این انقلاب و سپاه حمایت می‌کنیم. ترامپ بداند با این اقدام ابلهانه نمی‌تواند مردم ایران را خسته کند بلکه اتحاد، استحکام، وفاق و همدلی مردم بیشتر شده و بهتر پای این نظام می‌ایستند.

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی، گفت: آمریکا نمی‌تواند ارتشی را که به سیل زده‌ها خدمت می‌کند تروریست خطاب کند، سپاه ارتشی انقلابی و مردم است و این ملت تا آخرین قطره خود به پای آن می‌ایستد.

تحقیر ترامپ در آسیای غربی او را وادار به خودکشی و قانون‌ستیزی بین‌المللی کرد

محمدعلی وکیلی نماینده لیست امید در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی ایالات متحده گفت: امروز شاهدیم دولتمردان قلدر آمریکا در اقدامی خصمانه و خلاف نظام بین‌الملل یکی از بازوان دفاعی و امنیتی ایران را با اتهامات واهی تحریم کردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: اقدام دولت آمریکا علیه ملت ایران بی‌سابقه نیست، این دولت در اقدامی مشابه ملت ایران را پیش از این نیز با سیاست‌های یک جانبه تحریم کرد.

وی اظهار کرد: ترامپ حق دارد از ملت ایران عصبانی باشد چرا که او علیرغم هزینه‌کرد ۷ تریلیون دلار در خاورمیانه امروز ناچار است برای حضور در کشور در تصرف خود یعنی عراق شبانه حضور پیدا کند و فقط در پادگانی خود را نمایش دهد این در حالی است که همه دنیا نمایش میلیونی ملت ایران در اربعین حسینی در خاک عراق به خوبی مشاهده می‌کنند که این موضوع باعث عصبانیت ترامپ است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولتمردان جمهوری اسلامی ایران در فضایی آرام و متناسب با الگو‌های بین‌المللی در عراق حضور پیدا می‌کنند، خاطر نشان کرد: آمریکا از ارتباط دوجانبه ایران و عراق عصبانی است. امروز حس حقارتی که ایران به آمریکا و ترامپ در آسیای غربی تحمیل کرده او را وادار به خودکشی و قانون‌ستیزی بین‌المللی کرده است.

وکیلی خاطر نشان کرد: ایران اجازه تجزیه سوریه بر اساس نقشه آمریکا را نمی‌دهد، همان‌گونه که اجازه تحقق نقشه آمریکا در عراق و خاورمیانه را نمی‌دهد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقشه‌های شوم آمریکا علیه خاورمیانه و ایران از اسلاف تا ترامپ دست به دست شده و ناکام مانده است، گفت: علیرغم تفاوت سلیقه و نگاه سیاسی امروز همه نمایندگان سبزپوش شدیم و پشت تریبون پیرامون یک موضوع از منظر منافع ملی به یک گونه سخن گفتیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: بهتر است موضع یکسان در موضوعات داخلی نیز تجلی پیدا کند. ما سبزپوش شدیم چرا که سپاه را برآمده از متن ملت و امتداد منافع ملی می‌دانیم و خدمت صادقانه آن‌ها را در میادین سیل زده مشاهده کردیم.

وی اظهار کرد: همان‌گونه که همه برای حمایت از سپاه که موضوعی مربوط به منافع ملی است، همه یکصدا شدند باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم و رونق تولید نیز این همدلی صورت گیرد و در موضوعات داخلی با وفاق ملی، سعه صدر، تمکین به خواست ملت و تأکید دولت برآمده از صندوق رأی، صدای واحد داشته باشیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از دولتی که صادقانه خدمت می‌کند حمایت کنیم، خاطر نشان کرد: اگر خیانت فردی ثابت شود، همه از او تبری می‌جوییم، اما برای اینکه دشمن ناکام بماند و صدای انشقاق داخلی او را خوشحال نکند، اجازه دهیم انرژی نیرو‌های انقلاب صرف سازندگی شود، انرژی نیرو‌های انقلاب صرف طرد، حذف و حصر همدیگر نشود.

وکیلی گفت: اگر آمریکا صدای واحدی از ایرانیان بشنود ناکام خواهد ماند همان‌گونه که تاکنون ناکام بوده است؛ اجازه دهید در تمام ایران صدای واحد شنیده شود و قوای مملکت در جایگاه قانون اساسی که خود با منزلتی که در قانون دارند، کارکرد خود را داشته باشند، اگر مجلس شورای اسلامی ضعیف شود یکی از قوای جمهوری اسلامی تضعیف شده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر دولت تضعیف شود یکی از قوای جمهوری اسلامی ایران ضعیف شده است و تضعیف قوه قضائیه به مثابه تضعیف قوای نظامی کشور است، اجازه دهیم ارکان نظامی آنچنان که مورد تهدید دشمنان نظام هستند، از سوی نیرو‌های داخلی تهدید نشوند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه باید حول سخنان مقام معظم رهبری برای ساختن انقلاب و تعالی جمهوری اسلامی ایران یکصدا شویم، اگر مردم سیل زده در پلدختر، خوزستان، گلستان و ... صدای واحدی از مردم بشنوند، صبرشان بیشتر شده و امیدوار می‌شوند، اما اگر نیرو‌های امدادی تخریب شوند، صبر ملت تمام می‌شود.

سیلی محکمی بر گوش آمریکا خواهیم نواخت تا شاهد فروپاشی نظام سلطه باشیم

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی ایالات متحده آمریکا گفت: امام (ره) فرمودند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود و من افتخارم این است که یک بسیجی هستم و از خداوند می‌خواهم در روز قیامت مرا با بسیجیان محشور کند؛ همچنین مقام معظم رهبری نیز فرمودند که بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت رسانی به مردم عزیز است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با اشاره به اینکه سال جاری به نام رونق تولید نام گرفته و آغاز راه جدید مبارزه با آمریکاست، اظهار کرد: امیدواریم گره‌های تولید را باز کنیم تا شاهد هموار شدن راه تولید ملی و رونق تولید باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز مصادف است با روز پاسدار و روز حضرت سید الشهدا افزود: ملت ایران مفتخر است که اقتدار حسینی خود را امروز از لسان، کردار و رفتار نمایندگان خودشان در خانه ملت، دولتمردان و قوه قضائیه اینگونه بیان می‌کنند که همه این مجموعه‌ها خادم ملت انقلابی و حسینی هستند و آنقدر در این راه استقامت از خود نشان خواهند داد تا سیلی بزرگی بر گوش آمریکا بنوازند و فروپاشی نظام سلطه را مشاهده کنند.

کریمی قدوسی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بدو تاسیس ظرف ۲ سال برای دفاع از انقلاب یکصد هزار جوان را به کار گرفت و پس از ۸ سال جنگ تحمیلی ۲۶ هزار نفر از این افراد شهید شدند، افزود: در این بین ۳۰ هزار نفر دیگر جانباز و آزاده شدند، همچنین نباید فراموش کرد که ۱۷ هزار شهید ترور به دست دژخیمان تروریسم که در دامان آمریکا و اروپا حمایت می‌شوند، شهید شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: در روز سرور آزادگان جهان، سپاهی که خود را آماده جانبازی برای همه عالم کرده است را تروریست معرفی کردید!

وی تصریح کرد: سرداری که امروز کابوس نظامیان آمریکایی شده، سردار سلیمانی، امروز در کوچه‌های خرمشهر و اهواز مشاهده می‌شود و مدافعان حرم را برای خدمت رسانی به میدان فرا می‌خواند. فرمانده سپاه موشکی نقطه زن که برای هر سرباز آمریکایی یک موشک را کدبندی کرده است، در کوچه‌های پلدختر مشاهده می‌شود. همچنین فرمانده سپاه نیروی زمینی و مقاومت بسیج که کابوس تروریست هاست، در حال خدمت رسانی مشاهده می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه روزی لباس سپاه را در دوران دفاع مقدس می‌چلاندند و از آن خون می‌ریخت، و امروز گل و لای می‌ریزد، چون سپاهیان در حال خدمت هستند، اظهار کرد: این مهم در حالی است که افسر کدام ارتش کمر خم می‌کند تا آسیب دیده‌ای را التیام بخشد؟ کجای دنیا جنرالی مشاهده می‌شود همانند سرداران سلیمانی و جعفری که بگویند ما کیسه شن می‌شویم و اجازه نمی‌دهیم سیل به شما آسیب برساند؟

کریمی قدوسی ادامه داد: امروز نمایندگان مردم در خانه ملت یکپارچه بدون هیچ کوتاهی با تمام اخلاص لباس سبز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پوشیده اند تا همگی پیام روشنی را صادر کنند؛ به سید حسن نصرالله پیام دهند ما آماده ایم کار را تمام کنیم، به مردم یمن بگویند پشتیبان شما هستیم تا حرمین آزاد شود و به فلسطینیان عنوان کنند کمکتان می‌کنیم تا صهیونیست‌ها را از میان کوه‌ها و سنگ‌ها بیابید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور آمریکا خاطرنشان کرد: از امروز در فرودگاه واشنگتن برای خود یک اتاق ثابت نگه دارید و منتظر رسیدن تابوت‌های تروریست‌های آمریکایی باشید. /۸۵۶/پ201/ق
ارسال نظرات