۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۰۲۲۷۶
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

سپاه در امدادرسانی به سیل‌زدگان عملکرد درخشانی داشت

سپاه در امدادرسانی به سیل‌زدگان عملکرد درخشانی داشت
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: در جریان سیل اخیر همه شاهد بودند که سپاهیان در امدادرسانی به سیل‌زدگان در وسط میدان بوده و عملکرد درخشانی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار فرماندهان و مسئولان سپاه استان که به مناسبت روز پاسدار برگزار شد، با اشاره به نقش ارزنده سپاهیان در انقلاب و نظام اسلامی، اظهار کرد: پاسداران ما در طول چهار دهه گذشته همواره همراه با انقلاب و حامی نظام بوده و در این راه بذل جان کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خطاب به پاسداران گفت: باید تلاش کنید بلندهمتی در گفتار و رفتار و منش شما برجسته باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید مراقب باشیم مسائل دنیایی و زرق و برق ما را از قله‌های ستبر استقلال و آزادی باز ندارد، خاطرنشان کرد: در کنار حفاظت و حراست از این آرمان‌های بلند، باید حسن خلق داشته باشیم؛ زیرا اخلاق متمم آرمان‌ها بوده و اعتقاد تنها انسان‌ساز نیست بلکه به مکمل اخلاق نیاز دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: رسول گرامی اسلام پیامبر خدا، مدیر، سیاستمدار، عالم و ... بوده اما مدال افتخار پیامبر اخلاق بوده است.

وی افزود: اینکه قرآن از میان این همه خصائل نیک حضرت محمد (ص) بر روی اخلاق پیامبر انگشت گذاشته و به آن نمره عالی داده است خود یک نوع درس مدیریتی است؛ به این معنا که در کنار آرمان‌های خوب رفتارهای زیبا است که دل‌ها را جذب کرده و میدان را برای جذب حداکثری آماده می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: پاسداران باید در میدان‌های اعتقاد و اخلاق جلوداری کرده و پیشانی کار باشند؛ چون نام مقدسی را برای خود انتخاب کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خاتمه با بیان اینکه بسیج و پاسداران همواره پیشانی کار بوده و در وسط میدان‌ها حضور دارند، اظهار کرد: در هفته‌های اخیر هم همه شاهد بودند که سپاهیان در امدادرسانی به سیل‌زدگان در وسط میدان بوده و عملکرد درخشانی داشتند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات