۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۰۲۲۹۷
آیت الله حیدری:

تروریست خواندن سپاه جزء مضحکه های تاریخ معاصر است

تروریست خواندن سپاه جزء مضحکه های تاریخ معاصر است
آیت الله حیدری گفت: امروزه پرورش دهندگان تروریسم، مبارزان با تروریسم را تروریست معرفی می‌کنند که به واقع یکی از مضحکه‌های تاریخ معاصر است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، با بیان اینکه تبلیغ رسالت الهی با شجاعت و بدون ترس یکی از ویژگی‌های اولیای خدا است، اظهار داشت: یک مقلِد باید روحیه انقلابی داشته و تبلیغ رسالت الهی را وجهه هدف خود قرار داده و با برگزیدن راه‌های مناسب و عقلانی، با سرعت و شهامت به سوی چنین هدف متعالی گام بردارد و طمعی به جیب کسی نداشته باشد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه مقلِد باید تنها ارزش‌های متعالی را تبلیغ و به مردم برساند، عنوان داشت: مبلغ الهی بدون داشتن روحیه انقلابی هرگز نمی‌تواند تکلیفی را ادا کند، انبیا و ائمه اطهار از چنین روحیه‌ای برخوردار بودند و عالمان اسلام در زمان کنونی به ویژه امام امت با چنین روحیه‌ای به تبلیغ رسالت الهی پرداخته و در برخورد با استکبار فریاد می‌زد که امروز تقیه حرام است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رهبری با روحیه انقلابی راه پرافتخار امام امت را ادامه می‌دهند، بیان داشت: بدون روحیه انقلابی نمی‌توان کاری کرد و از اینکه رهبر انقلاب، جوانی را به عنوان ریاست سازمان تبلیغات اسلامی منصوب کرد تا در این مسیر موج شکنی کند، بسیار قابل تقدیر است.

آیت الله حیدری با بیان اینکه طلاب و مبلغان باید با روحیه انقلابی در برابر امواج فساد اخلاقی، اعتقادی، سیاسی و تبلیغی ایستادگی و به جلو حرکت کنند، افزود: هم اکنون حضور روحانیت انقلابی و طلاب متعهد را در سراسر مناطق سیل زده شاهد هستیم که قطعا چنین حضوری مایه افتخار و اعتبار است.

وی با اشاره به اینکه طلاب پا به پای سایر اقشار در خدمت سیل زدگان بوده و به توزیع اقلام غذایی و ترمیم سیل بند‌ها می‌پردازند، تصریح کرد: جوانان با مشاهده ایستادگی روحانیت با وجود دستور تخلیه شهر‌ها از سوی استانداری، اما جانانه ایستادگی می‌کنند؛ به واقع جوانان باید در شهر‌ها مانده و مقاومت کنند و به استاندار گفتیم که دستور خروج از شهر‌های سیل زده و تعطیلی ادارات یک اقدام غیر انقلابی است و پس از آن استاندار خواستار آن شد تا جوانان در ترمیم سیل بند‌ها در شهر‌ها حضور داشته باشند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه برخی خانم‌های شیرمرد نیز در ترمیم سیل بند‌ها مشارکت دارند، گفت: تبلور روحیه انقلابی و همدردی و ایثارگری یکی از نتایج سیل اخیر بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه طبق نظر کارشناسان سیل کنونی در طول هزار سال اخیر ایران بی سابقه و ۲۵ استان را در برگرفته است، اظهار داشت: اهواز در قرن ۴ و ۵ هجری قمری یکی از مراکز بزرگ تمدن اسلام و برخوردار از حوزه و دانشگاه‌های معتبر بود با این حال طی یک سیل ویرانگر محو شد و پس از آن چند ده به نام کور الاهواز به وجود آمد.

آیت الله حیدری ادامه داد: مسؤولان و دستگاه‌های مرتبط اگر روحیه انقلابی داشتند از ابعاد سنگین چنین سیلی جلوگیری کنند چرا که در صورت لایروبی قطعا سیلی با این سهمگینی رخ نمی‌داد، اما مسؤولان مربوطه دائم حرف از غیرممکن بودن، داشتند.

وی با بیان اینکه بیان غیرممکن‌ها ناشی از نبود روحیه انقلابی است، گفت: اینگونه اشخاص و مسؤولان باید محاکمه شوند چرا که یا مقصر بودند و یا تساهل کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هم اکنون نیازمند وحدت و همدلی هستیم، خاطرنشان کرد: یکی از علائم و ویژگی‌های انقلابی بودن سپاه پاسداران، بغض و خشم عمیق استکبار جهانی و معرفی آن به عنوان تروریسم است.

آیت الله حیدری بیان داشت: امروزه پرورش دهندگان تروریسم، مبارزان با تروریسم را تروریست معرفی می‌کنند که به واقع یکی از مضحکه‌های تاریخ معاصر است./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات