۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۶۰۲۳۵۴
آیت الله طبرسی:

اقدام آمریکایی ها علیه سپاه خوش خدمتی آشکار به صهیونیست ها است

اقدام آمریکایی ها علیه سپاه خوش خدمتی آشکار به صهیونیست ها است
آیت الله طبرسی گفت: اقدام روز گذشته آمریکایی ها در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی نوعی خوش خدمتی آشکار به صهیونیست‌ها بوده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار فرمانده و جمعی از پاسداران و بسیجیان سپاه کربلا با بیان این که این نیروی مردمی و انقلابی در چهار دهه اخیر به خوبی وظیفه پاسداری خود را انجام داده است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نخستین روز تأسیس خود به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۵۷ تا امروز همه توان خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب به کار گرفته است.
 
امام جمعه ساری با بیان این که خدمات ارزشمند سپاه در چهار دهه اخیر بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: هنوز بسیاری از خدمات و دستاورد‌های سپاه به خوبی برای مردم تبیین نشده و برخی‌ها همچنان فکر می‌کنند که سپاه تنها یک نیروی نظامی است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که خدماتی که سپاه در عرصه‌های سازندگی، محرومیت زدایی و فرهنگی انجام داده بسیار گسترده و غیر قابل انکار است، بیان داشت: سپاه به عنوان یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همواره در جهت تقویت انقلاب و نظام حرکت کرده است.
 
آیت الله طبرسی، نادیده گرفتن خدمات چهل ساله نظام در عرصه‌های مختلف را بی انصافی دانست و خاطرنشان کرد: امروز ما امنیت و آسایش خود در کشور را مرهون و مدیون مجاهدت و جانفشانی‌های سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه هستیم.
 
امام جمعه ساری با بیان این که دشمنان تا دندان مسلح علیرغم همه امکانات و نفوذ خود در برابر نقش آفرینی و مدیریت صحیح سپاه در منطقه شکست خورده اند، بیان داشت: عصبانیت و غضب امروز آمریکا از سپاه پاسداران به دلیل شکست‌های سنگینی است که از این نیروی مردمی و انقلابی کشورمان در خاورمیانه متحمل شه است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با محکومیت اقدام روز گذشته دولتمردان آمریکایی در قرار نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، این حرکت آمریکایی‌ها را نوعی خوش خدمتی آشکار به صهیونیست‌ها در آستانه انتخاب این رژیم اشغال گر دانست و خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها مطمئن باشند با این اقدام آن‌ها جایگاه و محبوبیت سپاه در کشور و منطقه دو چندان خواهد شد.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که اقدامات جنایت کارانه آمریکایی‌ها در خصوص سپاه بر اقتدار این نیروی مردمی و انقلابی کشورمان خواهد افزود، بیان داشت: امروز شاهد یک وحدت و همبستگی ملی در دفاع و تقویت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر اقدام دولتمردان جنایت کار آمریکا هستیم.
 
وی با اشاره به این که رژیم جنایت کار و تروریست پرور آمریکا با این اقدام خود حماقت و دشمنی خود را با ملت ایران بار دیگر ثابت کرد، افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی باید بدانند که سپاه پاسداران در صف نخست مبارزه با تروریسم در منطقه و جهان قرار دارد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات