۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۶۰۲۳۷۲
از سوی دانشگاه امیرالمؤمنین؛

ستاد دانشجویی و دانشگاهی کمک رسانی به سیل زدگان راه اندازی شد

ستاد دانشجویی و دانشگاهی کمک رسانی به سیل زدگان راه اندازی شد
سودانی از راه اندازی ستاد دانشجویی و دانشگاهی کمک رسانی به سیل زدگان در دانشگاه امیرالمؤمنین خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ناصر سودانی، قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین، پیش از ظهر امروز در بازدید از ستاد کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان با بیان اینکه ستاد مذکور یک حرکت جهادی خودجوش و به تعبیری آتش به اختیار در حمایت از مردم سیل زده و کاهش درد‌ها و تقویت روحیه تعامل و همدلی است، خاطرنشان کرد: یکی از زیباترین تعابیر بیان شده درباره کمک به سیل زدگان خوزستانی تعبیر سردار سلیمانی است که خوزستان را حرم انقلاب اسلامی برشمرد و عاشقان دفاع از حرم هم اکنون برای دفاع از حرم انقلاب اسلامی در کمک رسانی به مردم سیل زده حضور داشته باشند.

نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ستاد در چند روز اخیر بصورت شبانه روزی فعال و پیامد‌های مثبتش را نمایان ساخت، تصریح کرد: ستاد، خلأ‌هایی را که از چشم مسؤولان دلسوز غافل مانده با کمک‌های مردمی پر کرده و در این باره در تجهیزات و اقلام مورد نیاز سیل زدگان سنگ تمام گذاشت.

استاد دانشگاه امیرالمؤمنین با بیان اینکه دانشگاه، ستاد دانشجویی و دانشگاهی کمک رسانی به سیل زدگان را راه اندازی کرده است، افزود: مردم ما با صبر انقلابی شان ثابت کردند بصیر، فهیم و ایثارگر هستند و همچون ۸ سال دفاع مقدس از سیل کنونی بر خواهند آمد ضمن اینکه سیل کمک‌های مردمی، حمایت‌ها و همدردی‌ها و همراهی مردم ایران زمین به ویژه خوزستانی‌ها و نیرو‌های جهادی و روحانیت حاضر در میدان را شاهد هستیم.

سودانی با بیان اینکه خوزستان صحنه آزمون همگان هستند، ادامه داد: مردم ما وظیفه شناس و صبور هستند و بخوبی در برابر سیل ایستادگی و صحنه‌های ماندگاری علی رغم بروز مشکلات عدیده خلق و خم به ابرو نیاوردند.

وی با اشاره به شایعات و موج سواری‌های دشمنان در فضای مجازی تصریح کرد: مردم تسلیم شایعه پراکنی‌های دشمن نخواهند شد و زمان کنونی زمان تشخیص دوست از دشمن، خادم از خائن و فرصت طلب‌هایی که به دنبال ایجاد تهدید از سیل جاری هستند.

قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین در رابطه با نقش روحانیت برای کاهش آلام سیل زده‌ها گفت: انسان به آرامش روح و روان نیاز دارد و وظیفه خلق جنین آرامشی، روحانیون هستند که انصافا سنگ تمام گذاشتند و مردم نیز قدردان چنین بزرگورانی که زحمت بسیاری کشیدند، خواهند بود. /۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات