۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۶۰۲۳۷۴
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی:

اقدام آمریکا نشان دهنده حقانیت سپاه است

اقدام آمریکا نشان دهنده حقانیت سپاه است
امام جمعه همدان گفت: موضع‌گیری اخیر آمریکا در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهر تاییدی بر حقانیت سپاه پاسداران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب ‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان عصر امروز به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل و روز جانباز با حضور در منزل تعدادی از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس از تلاش و مجهادت های آن ها تقدیر کرد.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری در حکم‌ شان بر دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان تأکید بسیاری داشتند اظهار داشت: امروز به مناسبت این ایام فرصت را غنیمت شمرده و به دیدار تعدادی از جانبازان و ایثارگران آمده ایم.

امام جمعه همدان سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران را تکریم و ارزش‌ گذاری نسبت به این افراد عنوان کرد و گفت: این امر از ابتدای انقلاب با حرکت امام خمینی (ره) آغاز شد و در این سال‌ها شاهد استمرار آن بوده ایم.

وی تصریح کرد: جوانان دیروز کشور با لبیک به پیام امام (ره) به میدان ها آمدند و امروز هم جوانان پاسخگوی پیام هل من ناصر مقام معظم رهبری هستند و با توان بیشتر این راه را ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار یادآور شد: امروز باید از همه پاسداران عزیز که خالصانه مشغول خدمتگزاری هستند تقدیر و تشکر کرد و این روز را به همه آنها تبریک می گویم.

وی به موضع‌گیری اخیر آمریکا در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: این اقدام آمریکا مهر تاییدی بر حقانیت سپاه پاسداران است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطر نشان کرد: حرکت سپاه در منطقه جواب داده است و عصبانیت دشمن را رقم زده، بنابراین باید مسیر مقاومت را به صورت قوی تر و جدی تر نسبت به گذشته ادامه دهیم./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات