۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۰۲۳۸۲
حجت الاسلام والمسلمین بدری:

حضور طلاب در مناطق سیل‌زده سبب آرامش سیل زدگان می‌شود + فیلم

حضور طلاب در مناطق سیل‌زده سبب آرامش سیل زدگان می‌شود + فیلم
استاد حوزه علمیه گفت: طلاب با تشریح حکمت حوادث می توانند سبب ایجاد آرامش برای مردم شوند و دعوت مردم به صبر شاید قدری از این آلام را کاهش دهد.

حجت الاسلام والمسلمین بدری تولیت مدرسه علمیه امام القائم(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن تشریح اهمیت حضور طلاب در مناطق سیل زده کشور خاطرنشان کرد: با توجه به خسارات روحی و مالی که برای خواهران و برادران و هم وطنان عزیزمان در برخی استان های کشور که سیل خسارات زیادی به آنها وارد کرده است، برای آرامش روحی و روانی آنها نیاز است که طلاب عزیز معمم با حضور خود در این مناطق وسیله آرامش روحی و روانی آنان را فراهم کنند.

وی با اشاره به خسارات روحی و روانی این حادثه ابراز داشت: برای اینکه در یک حادثه بسیار سخت، تلخ و دشوار هم وطنان عزیز با آمدن سیل خانه و کاشانه شان خسارت دید و پیش چشم شان تمام دار و ندارشان از بین رفت از این رو صدمات روحی شدیدی برای آنان ایجاد شده است.

استاد حوزه علمیه گفت: طلاب عزیز با تشریح حکمت این حادثه الهی می توانند سبب ایجاد آرامش برای این عزیزان شوند و دعوت مردم عزیز به صبر شاید قدری از این آلام را کاهش دهد.

تولیت مدرسه علمیه امام القائم اظهار کرد: قشر پیشران فرهنگی طلاب و حوزه های علمیه هستند و در حوادث دیگر نیز حضور مثمر ثمری داشته و در کنار نیروهای حمایتی و فرهنگی ایفای نقش کنند.

طلاب مدرسه علمیه امام القائم در حال خدمت رسانی به مناطق غرب سیل زده هستند

وی در ادامه با اشاره به حضور طلاب مدرسه ای که مدیریت آن را برعهده دارد در مناطق سیل زده غرب کشور گفت: طلاب حوزه علمیه امام القائم(ع) از جمله حوزه هایی است که به سهم خود در این حادثه حضور پیدا کردند و هم اکنون در مناطق سیل زده در حال خدمت رسانی و ایفای وظیفه طلبگی خود هستند.

حجت الاسلام والمسلمین بدری افزود: افرادی که شرایط حضور در این جریان سازندگی و خدمت به خلق را دارند حتما حضور یابند و افرادی هم که در این شرایط نیستند ادنی کمکی که از دست شان بر می آید دریغ نکنند.

وی در پایان ابراز داشت: امید است خداوند به تمام افرادی که در این شرایط سخت به یاری هم وطنان خود شتافتند جزای خیر عنایت کند./۸۱۱/ت302/ب1

تعداد بازدید : 5
ارسال نظرات