۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۰۲۳۹۵
امام جمعه رفسنجان:

تروریست معرفی کردن سپاه نشان دهنده ضعف آمریکا است

تروریست معرفی کردن سپاه نشان دهنده ضعف آمریکا است
حچت الاسلام رمضانی با اشاره به این که دولت آمریکا از سپاه ایران می ترسد، گفت: تصمیم ترامپ مبنی بر تروریست خواندن سپاه، نشان دهنده عجز و ترسو بودن دولت آمریکا است.
حجت الاسلام عباس رمضانی امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان, در رابطه با تروریست خواندن سپاه توسط دولت آمریکا، گفت: دولت آمریکا بی عقل‌ترین دولت در جهان است.
 
وی افزود: تصمیم ترامپ مبنی بر تروریست خواندن سپاه، نشان دهنده عجز و ترسو بودن دولت آمریکا است که کشور آمریکا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هراس است.
 
حجت الاسلام رمضانی با توجه به این که سپاه پاسداران با رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای روز به روز در حال پیشرفت است، خاطرنشان کرد: حرکت سپاه پاسداران در منطقه برای از بین بردن تروریست برای تمام جهانیان ثابت شده است.
 
وی اظهار داشت: تروریست خواندن سپاه توسط ترامپ نشان دهنده کینه داشتن از ایران است و همه مردم جهان بدانند که دولت آمریکا به دنبال سلطه جویی و گرفتن منافع کشور‌ها است.
 
استاد حوزه علمیه رفسنجان با اشاره به این که سپاه در بین مردم ایران محبوب است، خاطرنشان کرد: سپاه در قلب مردم ایران جای دارد و دولت ترامپ بداند که با بیش از بیست ملیون ایرانی در حال جنگ است.
 
وی تصریح کرد: تنها گروهی که توانست داعش و آمریکا را از منطقه بیرون کند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و به امید خدا روزی فرا می‌رسد که سپاه انقلاب اسلامی ایران دولت آمریکا را نابود و اسرائیل را از روی زمین محو می‌کند.
 
حجت الاسلام رمضانی با توجه به این که تروریست خواندن سپاه عمق کینه دولت آمریکا را می‌رساند، اظهار داشت: اقتدار سپاه ایران روز به روز در حال بیشتر شدن است.
 
وی بیان کرد: دفاع از مظلوم و جلوگیری از ظلم مهم‌ترین وظیفه سپاه در دنیا بوده و سپاه انقلاب اسلامی با تمام تلاش از مظلومان جهان همچون مردم فلسطین و یمن دفاع می‌کند.
 
امام جمعه رفسنجان در پایان با اشاره به این که حوزه علیمه و مردم رفسنجان حرکت ترامپ مبنی بر تروریست خواندن سپاه ایران را محکوم می‌کنند، گفت: حفظ انقلاب اسلامی وظیفه سپاه پاسداران است./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات